تراکتورسازی 1- الجزیره امارات 1

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا 2018
سه شنبه 22 اسفندماه 96
ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

داور: فو مینگ
اخطار:
فرزاد حاتمی(88) از تراکتورسازی
سالم رشید (39)- خلیفه مبارک(73) از الجزیره امارات

تراکتورسازی ایران
جوردی آلمیدا
محمدرضا مهدی زاده
محمدنادری(45- عارف آقاسی)
علی طاهران(46- فرزاد حاتمی)
محمد مسلمی پور
مهدی کیانی
دانیال اسماعیلی فر
محمد ایرانپوریان
مهدی مهدی پور
ارسلان مطهری(83- سلیمان کرپیچ)
احسان پهلوان
سرمربی: ارطغرل ساغلام

الجزیره امارات:
علی خسیف
خلیفه مبارک
محمد موسلامی
سالم رشید
مسلم فیاض
یعقوب ال حسنی(71- سالم رشید)
مبارک بوسوفا
خلفان مبارک(60- بادر الشابیبی)
سالم علی
زاید العامری(6+90- الاتس)
رومارینیو
سرمربی: هنک تین کات

به گزارش “آیرال خبر”، شاگردان ساغلام پس از نمایش امیدوار کننده ای که در رقابت های لیگ قهرمانان داشتند بسیارامیدوار بودند تا در اولین بازی خانگی الجزیره را با شکست بدرقه کنند و امید هایشان را برای صعود به مرحله دوم، پررنگ تر کنند اما یاران کیانی اسیر یک حمله شدند تا به یک “معجزه” دل ببندند!
معجزه ای که باید پس از دو برد روی دهد و …به زبان ساده تر باید ابر و باد ومه و خورشید دست به دست هم دهند تا تیم محبوب آذربایجان راهی مرحله دوم شود!
در ابتدای نیمه اول سرخ پوشان میدان با حمایت بیش از 40 هزار هوادار پرشور، بازهم شمه ای از فوتبال تیکی تاکا و زیبای خود را به نمایش گذاشتند و بارها با پاسهای متعدد در محوطه جریمه حریف خطرناک ظاهر شدند که به دلیل غیبت یک مهاجم ششدانگ و فرصت طلب راه به جایی نبردند.
بازی با برتری بی چون و چرای میزبان ادامه داشت که در تک حمله ی الجزیره ای ها در دقیقه 42، آلمیدا تسلیم هموطنش شد تا گل اول بازی به نام رومارینهوی برزیلی نوشته شود.
بازهم در نیمه دوم این تیم تراکتور بود که توپ و میدان را در اختیار گرفته بود و بارها تا آستانه فروپاشی دروازه حریف اماراتی پیش رفت که بی دقتی و کم تجربگی مهاجمان مانع از گلزنی شد.
با ورود حاتمی به بازی، ارسال توپ های بلند در دستور کار سرخ های میدان قرار گرفت که این تاکتیک در دقیقه 77 جواب داد و سانتر پهلوان با ضربه سر زیبای حاتمی به گل تساوی تبدیل شد تا هواداران منتظر گل های بعدی باشند!
ارائه بازی احساسی و تکروی های برخی بازیکنان باعث شد تا نتیجه همچنان دست نخورده باقی بماند و تیم برتر میدان به تک امتیاز رضایت دهد.
در این دیدار تراکتوری ها هواداران و تماشاگران را میهمان بازی بسیار زیبا و چشمنواز خود کردند ولی افسوس که فوتبال بیرحم است و بازی زیبا سه امتیاز ندارد!
با توجه به دو بازی باقیمانده در لیگ قهرمانان آسیا، تراکتور کار سختی خواهد داشت و عملا از دور رقابت ها کنار رفته است مگر اینکه معجزه ای شیرین رخ دهد و میلیون ها آذربایجانی را شاد کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.