شورای شهر

آیرال خبر- در آخرین جلسه فوری شورای شهر تبریز که با موضوع بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ شهرداری تبریز برگزار شد، کلیات و جزئیات لایحه به تصویب اعضای شورا رسید.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، لایحه پیشنهادی بودجه سال ۹۸ توسط شهردار تبریز در ۳۰ دی به شورای شهر ارائه شده بود که رقم کلی آن دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود.

محمدباقر بهشتی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز لایحه پیشنهادی بودجه سال ۹۸ شهرداری را به مراتب بهتر و باکیفیت‌تر از لایحه سال ۹۷ خوانده بود اما نهایتا ۱۱۲ میلیارد تومان از بودجه توسط کمیسیون برنامه و بودجه کاهش یافت و کلیات بودجه ۲ هزار و ۶۶۸ میلیارد تومانی به تصویب اعضای شورا رسید.

توجه به وضعیت اقتصادی در سال آینده، توجه به چشم‌انداز شهرداری تبریز، شهروندمحوری و نظرسنجی از شهروندان برای تدوین بودجه و پروژه‌محوری از جمله ویژگی‌های متمایز بودجه سال ۹۸ شهرداری تبریز نسبت به سال‌های گذشته است.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، دلیل تاخیر ۲۱ روزه در بررسی و تصویب لایحه بودجه سال آینده، دقت‌نظر اعضای شورا و تاخیر در ارائه تعرفه عوارض محلی بود.

 بودجه سال ۹۸ شهرداری تبریز پس از بررسی و تصویب اعضای شورا برای بررسی و تایید نهایی به فرمانداری تبریز ارسال شد که پس از آن برای اجرا به شهرداری تبریز ابلاغ می‌شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.