تیم فوتبال

تیم فوتبال شهرداری تبریز به رغم شکست بیرون از خانه برابر تیم مس کرمان، جایگاه قبلی خود در جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور را حفظ کرد تا همچنان به بقا در این رقابت ها امیدوار باشد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های عصر دیروز سه شنبه با انجام هفت دیدار سپری شد که در یکی از این بازی ها تیم شهرداری تبریز در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برابر تیم مس این شهر تن به شکست دو بر صفر داد.

در این بازی دو تیم نیمه اول را با نتیجه مساوی بدون گل به رختکن رفتند اما در نیمه دوم فرزاد حسین خانی در دقیقه ۶۸ و بهرام رشید فرخی در دقیقه ۸۲ دو بار برای تیم مس گلزنی کردند تا این بازی با برتری تیم میزبان به پایان برسد.

در این بازی شهرداری تبریز در غیاب وحید مهدی خانی، مهدی رستم زاده، احمد کامدار و دانا نقشبندی و با حضور چند بازیکن جوان به مصاف تیم مس رفته بود. با این باخت اما شاگردان بومی حیدر جعفری همچنان با ۲۵ امتیاز و تفاضل گل بهتر بالاتر از تیم های کارون اروند خرمشهر ۲۵ امتیازی و شهرداری ماهشهر ۲۲ امتیازی جایگاه چهاردهمی خود را حفظ کردند تا از شانس بیشتری برای بقا در لیگ دسته یک برخوردار باشند.

در بازی های دیروز تیم شهرداری ماهشهر به بادران باخت و کارون اروند نیز با قرعه استراحت روبرو بود.

تیم فوتبال شهرداری تبریز در هفته سی و سوم و ماقبل پایانی این مسابقات از تیم مدعی صعود گل ریحان البرز پذیرایی می کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.