پیام مدیریت پایگاه خبری تحلیلی:
اگر سپاه نبود کشور هم نبود، جمله ای ظاهرا ساده اما پر معنی و باید هزاران بار تفسیر و تحلیل شود ! جمله ای که متاسفانه دشمنان ایران بزرگ اسلامی آن را زودتر از برخی داخل کشور ،تحلیل و تفسیر کردند. وقتی آن روزی که امام امت فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود دشمن ایران بزرگ فهمید از کجا ضربه خورده است و آن چه ضربه ای!
در طول تاریخ ملت ها از نیروهای حافظ امنیت آنها افتخار می کنند و چه افسانه هایی درباره این نیروها ساختند و قدردان آنها بودند و هرکس سعی کرده آنها را تضعیف کنند به عنوان خائن محاکمه شد.
در کشور ایران بزرگ اسلامی نیروهای مسلحی داریم مانند ارتش و سپاه که ید واحده هستند.
اما دشمنان وطن که سعی کردند انچه بر سر عراق و سوریه آوردند بر سر ایران بیاورند ،ضربه ای از سپاه پاسداران خوردند که تمامی نقشه های آنها بر سرشان خراب شد…
قطعا ملت عظیم ایران قدردان سپاه و ارتش و ناجا و وزارت اطلاعات است اما باید هوشیار باشیم دشمن اینبار روش خود را تغییر داده است.
ما پایگاه خبری تحلیلی فدائیان رهبررسما اعلام می کنیم هرگونه تضعیف ،تخریب علیه نیروهای مسلح وامنیتی کشور بخصوص سپاه پاسداران که اخیرا توسط دشمنان مورد هجمه قرارگرفته است ، هرگونه تضعیف یا تخریب علیه نیروهای مسلح خیانت به ملت است، خیانتی نابخشودنی !
ملت ایران بزرگ هوشیار باشید…
دکتر محمدامین سرکهکی مدیریت پایگاه خبری تحلیلی فدائیان رهبر

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.