آیرال خبر،۲۸ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای اعتراض خود را درباره برنامه فیتیله ها اعلام کردند.
به گزارش آیرال خبر ،28 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای نسبت به حاشیه‌های به وجود آمده در برنامه فیتیله انتقاد کردند.
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بسم تعالی
بیانیه نمایندگان ترک زبان مجلس شورای اسلامی درباره اقدام ناپسند سیمای جمهوری اسلامی ایران
با سلام به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای و با درود به ارواح پاک شهیدان والا مقام ایران اسلامی
ما نمایندگان مردم شریف و غیرتمند مناطق ترک زبان ایران اسلامی و به ویژه آذربایجانی‌های سرافراز، ضمن ابراز انزجار شدید از گفتار و رفتار وقیحانه و موهن عده‌ای از عناصر جاهل و غافل در برنامه فیتیله‌ها در روز جمعه 15 /8/1394 در شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران، این حرکت بسیار زشت را محکوم نموده و خواستار برخورد جدی و قاطع مراجع امنیتی و قضایی نظام جمهوری اسلامی ایران با مدیران، کارشناسان و مجریان این برنامه از مرحله تولید فیلمنامه، مدیریت تولید و کارگردانی، مسئولین ناظر و شورای پخش و عوامل بازیگری می‌باشیم.
تاریخ ایران اسلامی گواه صادقی است که مردم ترک زبان آذربایجان و سایر نواحی ایران از آغاز شکل‌گیری دولت و ملت در ایران، همواره با حماسه‌آفرینی و نثار هستی و جانشان در دفاع از استقلال و آزادی ایران عزیز کارنامه درخشانی آفریده‌اند.
هر زمان روز جانبازی بوده است، مردان و زنان ترک زبان این سرزمین سرافرازانه بلاگردان همه ایران و ایرانی بوده‌اند. امروزه در سایه حاکمیت نظام مقدس ولایت فقیه، تنوع اقوام با هر نژاد و زبان در نظام جمهوری اسلامی ایران دارای آرایش منطقی و پایدار بوده و هر جریان فرهنگی و رسانه‌ای نفوذی و منحرف که بخواهد این آرایش ارزشمند را در هویت ملی و انقلابی ملت ایران بر هم زند محکوم به شکست است.
ما نمایندگان آذری زبان مجلس شورای اسلامی ملت خود را مستحق تحقیر ندانسته بلکه ملتی‌ می‌دانیم که دین خود را در حفظ سرزمین و اعتقادات به شایسته‌ترین وجه ادا کرده و در مقابل ملت بزرگ ایران رو سفید بوده و همواره نیز نقش تاریخ ساز خود را انجام خواهیم داد لذا برخورد قانونی به متجاوزین به حریم هویتی اقوام موجب دلگرمی تمامی اقوام ایران اسلامی بوده و اقدام بازدارنده‌ای برعلیه نفوذیان فرهنگی قلمداد خواهد شد.

سیاسی 94/8/24

کدخبر110284

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.