تبریز

دبیر شورای نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی تبریز گفت: تابلوی بن بست شهید والامقام «علیرضا رضوانجو» اصلاح و مجدد نصب شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سعید حاجی زاده گفت: شب گذشته در فضای مجازی مطالبی در مورد حذف عنوان «شهید» از تابلوی بن بست یکی از کوی های واقع در منطقه سه تبریز منتشر شد. بعداز بررسی موضوع امروز تابلوی بن بست شهید والامقام «علیرضا رضوانجو» اصلاح شد.

او در این خصوص توضیح داد: ماجرا از این قرار است که نوسازی تابلوهای کوی شهید تبریزی به دنبال درخواست تیرماه امسال اهالی محل در دستور کار شهرداری منطقه ۳ قرار گرفت و در روزهای اخیر، در خصوص نصب تابلوهای جدید اقدام شد.

دبیر شورای نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی تبریز گفت: در تابلوی قدیمی موجود بر سر کوچه عنوان شهید برای بن بست مذکور مشخص نیست و حتی در درخواست اخیر اهالی محل نیز به این موضوع اشاره و عنوان شهید ذکر نشده است.

سعید حاجی زاده افزود: امروز با استعلام منطقه از بنیاد شهید و امور ایثارگران، عنوان شهید تایید و بلافاصله تابلوی کوچه شهید والامقام “علیرضا رضوانجو” اصلاح و مجدد نصب شد.

او ابراز داشت: خبر خوش دیگر اینکه، با دستور شهردار تبریز مرحله تکمیلی طرح “کوچه میزین افتخاری” در آینده نزدیک اجرایی و بیش از یک هزار کوچه و محله شهرمان به تصاویر شهدای عظیم الشان مزین خواهد شد.

او ادامه داد: اینکه این روزها در نهایت آسایش و آرامش در کوچه ها و خیابان های شهر برای زنده نگه داشتن ارزش ها و عقایدمان، مراسم های عزاداری برپا می کنیم به خاطر خون شهدای عزیزمان است و معتقدم  مزین کردن نام خیابان ها و محلات به نام آنان، کوچک ترین کاری است که می توانیم برای پاسداری از یاد همیشه زنده شان انجام دهیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.