نیکوخصلت

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تاسیس آکادمی ورزش شهروندی با همکاری دانشگاه‌ها و فدراسیون‌های مرتبط، ایجاد ارتباطی بین دانشگاه‌ها، پارک‌ها و مردم است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سعید نیکوخصلت در صد و پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت: یکی از ماده های احکام برنامه‌های پنج ساله شهرداری تبریز، تاسیس آکادمی ورزش شهروندی با همکاری دانشگاه‌ها و فدراسیون های مرتبط بوده که در جلسه امروز شورا مورد بحث قرار می گیرد.

سعید نیکوخصلت با اشاره به لزوم آموزش علمی ورزش همگانی، اظهار کرد: تاسیس این آکادمی به نوعی ایجاد پل ارتباطی مستقیم بین دانشگاه ها، پارک ها و مردم است و نتیجه آن آموزش و اجرای ورزش همگانی توسط اساتید دانشگاهی است.

او افزود: ورزش سالمندی و کودکان از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار بوده و لازم است تا اجرای حرکات ورزشی بخصوص در این سنین به شکل صحیح انجام شود.

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: با تاسیس آکادمی ورزش شهروندی، ورزش همگانی به صورت علمی انجام می شود و طی آن فضا برای آموزش تحصیلکرده ها فراهم خواهد شد.

او یادآور شد: البته با ایجاد این آکادمی، هیچگونه ساختارسازی ایجاد نشده و بدنه شهرداری سنگین نمی شود و تنها هدف از ایجاد این آکادمی، نگاه علمی برای ترویج ورزش همگانی در رده های سنی مختلف است.

با رای اکثریت اعضای شورا، بند ج ماده ۱۴ احکام برنامه های پنج ساله شهرداری تبریز با عنوان بررسی تاسیس آکادمی ورزش شهروندی با همکاری دانشگاه ها و فدراسیون های ورزشی مرتبط تصویب شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.