آیرال خبر،نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تامین امنیت فرودگاه ها و امنیت پروازی هواپیمایی کشور در دنیا کم نظیر است.

آیرال خبر،آیت الله محسن مجتهد شبستری روز شنبه به مناسبت سالروز صدور فرمان تاریخی امام مبنی بر تشکیل سپاه حفاظت، در دیدار با فرماندهان سپاه عاشورا، با تاکید بر اهمیت حفاظت و امنیت هوایی درکشور، اظهار کرد: هواپیماربایی علاوه بر اینکه جان انسان ها را به مخاطره می اندازد بار روانی نیز در جامعه به همراه دارد.

وی افزود: خوشبختانه امنیت پروازی در کشور قابل اتکاست ولی در اوایل انقلاب این امنیت وجود نداشت که با اطمینان امام خمینی (ره) به سپاه این امنیت به خوبی برقرار شد.

آیت الله شبستری با بیان اینکه نعمت امنیت در سراسر کشور گسترده شده است، خاطر نشان کرد: باید شکرگذار این امنیت باشیم که در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب و جانفشانی نیروهای مخلص سپاه امنیت کشور مثال زدنی است.

وی تاکید کرد: اگر در کشوری امنیت مخدوش شود اقتصاد آن جامعه نیز مخدوش خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به نقش سپاه در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی،گفت : هر زمان برای حفظ انقلاب و آرمان های شهدا نیاز بوده سپاه نقش موثری داشته است و سپاه بیش از سایر متولیان در ترویج اسلام ناب و مقابله با هجمه های دشمن فعالیت داشته است.

آیت الله شبستری اظهارکرد: در زمان حاضر نیز جهاد فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی از ضروریات است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مسئولین فرهنگی کشور به جای اینکه به فکر باند بازی انتخاباتی باشند به فکر کارهای فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم باشند، گفت: عربستان از راه فروش نفت و حمایت از داعش وهابیت را ترویج می کنند.

فرمانده سپاه عاشورا نیز در این دیدار گفت: حفاظت سپاه برای تامین امنیت در فرودگاه های کشور اکنون الگو برای سایر کشورهاست.

سردار غلام عسگر کریمیان همچنین اظهار کرد: سپاه پاسداران به عنوان بازوی ولایت در حفاظت از انقلاب و کشور پیوند خود را با ولی فقیه نخواهد گسست.

اجتماعی 94/10/5

کدخبر110414

خبرنگار125

انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.