پزشکیان

آیرال خبر- نائب رئیس مجلس شواری اسلامی در بازدید از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه بر لزوم پیگیری و حل مشکلات این شرکت تاکید کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، مسعود پزشکیان ضمن بازدید از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در جریان مسائل و مشکلات این شرکت قرار گرفت.

در این بازدید نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن مهم شمردن موضوع حمل و نقل عمومی در جامعه امروزی و نقش آن در کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک، بر تشکیل جلسه مشترک با حضور وزیر صمت و مدیران سازمان شهرداری ها و اتوبوسرانی تبریز جهت پیگیری رفع مشکلات شرکت واحد وعده داد.

فرخ جلالی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه نیز در جلسه با پزشکیان، گزارشی از عملکرد شرکت و همچنین مسائل و مشکلات اساسی این شرکت در سال های اخیر از جمله عدم تحقق کمک های مصوب در بودجه توسط دولت، نوسازی ناوگان، بازسازی اتوبوس ها، مشکلات مربوط به تامین قطعات و خرید لاستیک با توجه به مسائل اقتصادی و بدهی به تامین اجتماعی ارائه کرد و در این راستا خواستار کمک مجلس و دولت در رفع مشکلات مذکور شد.
جلالی در این خصوص گفت: با توجه به مشکل اساسی اتوبوسرانی ها در موارد فوق و در صورت عدم رفع سریع این مشکلات، نهایتا تا شش ماهه اول سال آینده و با توجه به توقف تعدادی از اتوبوس ها در خدمات رسانی به شهروندان با مشکل جدی مواجه می شویم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.