آذر ماه سال جاری

تبریز؛ میزبان شب فرهنگی اصفهان

توسطسردبیر

آبان 13 1398

اصفهان

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری شب فرهنگی اصفهان در تبریز با هدف معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فرهنگی و هنری و تقویت و گسترش تعاملات میان هنرمندان، ایجاد فضای نشاط و امید و تولید آثاری فاخر و ماندگار با همکاری شهرداری تبریز و اصفهان خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت الاسلام احمد حمیدی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی شب فرهنگی اصفهان در تبریز اظهار داشت: شب فرهنگی اصفهان آذر ماه سال جاری در تبریز برگزار می‌شود و شب فرهنگی تبریز در اصفهان نیز سال آتی برگزار خواهد شد.

حمیدی افزود: همبستگی و وحدت ملی، معرفی و شناخت ظرفیت‌های هنری دو شهر تاریخی و فرهنگی تبریز و اصفهان، تقویت تعاملات فرهنگی و اجتماعی و هنری و استفاده از تجربیات همدیگر و کشف و جذب علاقه مندان به نگارگری اسلامی و هنرهای تجسمی از مهمترین اهداف برگزاری شب فرهنگی است.

او ادامه داد: برگزاری شب‌های  فرهنگی در کنار شناسایی فرهنگ قومیت‌ها و تعامل هنرمندان خطه‌های مختلف با یکدیگر، عاملی مهم در جذب گردشگر و سودآوری های اقتصادی است که ضرورت توجه هر چه بیشتر به چگونگی برپایی چنین رویدادهایی را می طلبد.

 شب فرهنگی اصفهان در تبریز طی روزهای آینده با اجرای برنامه‌هایی مانند شعرخوانی، تئاتر طنز، موسیقی سنتی مکتب اصفهان، برپایی نمایشگاه‌های هنری در قالب هنرهای تجسمی همراه با معرفی شاخصه های فرهنگی و هنری شهر اصفهان در مراکز فرهنگی شهر تبریز برگزار می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.