2525.jpg

آیرال خبر- وزیر کشور از شهردار کلانشهر تبریز به جهت اتخاذ تدابیر مناسب و کسب عنوان نخست کشوری در کاهش تصادفات درون شهری تجلیل کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در همایش روز ملی حمل و نقل که با حضور فرمانده پلیس راهور، رئیس سازمان ملی استاندارد، جمعی از شهرداران و استانداران و جمعی از مدیران حوزه‌های حمل و نقل شهری در محل وزارت کشور برگزار شد، از ایرج شهین باهر شهردار کلان شهر تبریز قدردانی کرد.
کلانشهر تبریز با کاهش ۴۶ درصدی آمار تصادفات درون شهری در شش ماهه نخست سال ۹۷، رتبه اول را در بین شهرهای کشور کسب کرده و از این رو امروز رحمانی فضلی در همایش روز ملی حمل و نقل با اهدای تندیس و لوح از ایرج شهین باهر شهردار تبریز تقدیر کرد.
گفتنی است شهرداری کلان شهر تبریز با اتخاذ تدابیری همچون نصب علائم راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی، خط کشی های عرضی و طولی، نصب اخطار مدارس در مکان مناسب، نصب پیش آگهی در محل های پرتردد، نصب سرعت کاه، چراغ های فرماندهی، شناسایی، ایمن سازی و اصلاحات هندسی معابر و خیابان ها و ترویج فرهنگ رانندگی بین خطوط توانسته عنوان نخست کشوری را در کاهش میزان تصادفات داخل شهر کسب کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.