شهردار کاشان

شهردار کاشان گفت: تبریز سرزمین مردان و زنان غیور و شهر ادب و هنر است و باید از تجربیات شهرداری و شورای شهر تبریز به نحو احسن استفاده کنیم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سعید ابریشمی راد در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهری تبریز با مدیران شهری کاشان اظهار کرد: برای مدیریت قوی در شهرداری باید پشتوانه حمایت مردمی داشته باشیم و شهروندان در تصمیم گیری ها بطور مستقیم دخیل باشند.

او با بیان اینکه فضای بسیار صمیمی و تعاملی بین شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز وجود دارد گفت: در دوره پنجم مبنای مدیریت شهری کاشان را بر مدیریت مشارکتی بنا نهاده ایم. در ۱۷ ناحیه شهری کاشان مجالس مشورتی تشکیل شد و به واسطه این جلسات اصلی ترین مشکلات مناطق مختلف شهری به دست آمد.

ابریشمی راد با اعلام اینکه در دوره پنجم شورای اسلامی شهر کاشان بودجه شهرداری این شهر بر مبنای نیازهای شهری تدوین شده است، گفت: شناسایی ظرفیت های اجتماعی، قدم بعدی اقدامات شهرداری کاشان است.

شهردار کاشان افزود: در شهر کاشان هنرمندان زیادی زندگی می کنند و تشکیل شورای مشورتی هنرمندان از دیگر اقدامات شهرداری این شهر است.

او عنوان کرد: ساختار قدیمی شهر کاشان بعنوان یک الگوی موفق در دانشگاه ها در حال تدریس است و باید اعلام کرد که هیچ ‌نهاد حکومتی ساختار این شهر را نساخته و ساختار سنتی و معماری قدیمی کاشان توسط مردم بنا نهاده شده است.

در این دیدار شهرام دبیری، سونیا اندیش، شکور اکبرنژاد، کریم صادقزاده تبریزی، محرم محمد زاده، علی آجودان زاده از شورای اسلامی شهر تبریز و ایرج شهین باهر شهردار، محمد عزتی معاون شهرسازی، مدبر شهردار منطقه ۸، داستان مدیرکل املاک و مستغلات، برزگر جلالی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز، خلیلی مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری و سعید حاجی زاده مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز و همچنین علیخانی مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری آذربایجان شرقی حضور داشتند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.