آیرال خبر- سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: تبعیض در فوتبال بیداد می کند و فدراسیون ما فدراسیون عدالت محوری نیستاستارت خوبی در شروع نیم فصل داشتیم/ به دنبال پیروزی برابر نفت آبادان هستیم

به گزارش آیرال خبر، رضا مهاجری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

می خواهم از تبعیض در فوتبال کشور حرف بزنم. در مورد مسائل و تبعیض هایی که بعضی از آن ها ما را اذیت می‌کند و رفتارهای تبعیض‌آمیز امان مان را بریده است. از کمیته انضباطی سوال می کنم که چرا وقتی به کنعانی‌زادگان حکم محرومیت دادند و یک جلسه محروم شد در مقابل اعتراض ما عنوان شد این رای تجدیدناپذیر است، در حالی که بازیکن پدیده (خلعتبری) که شرایط مشابهی داشت، محرومیتش تعلیق شد و توانتست بازی کند؟ چرا کمیته انضباطی عدالت محور نباید باشد؟

وی گفت: بازیکنان دیگری هم محروم شدند اما رفع تعلیق شدند ولی برای ما این تظلم خواهی وچود ندارد و باید محرومیت ها را بکشیم و دم نزنیم! ما در ۳ بازی آخر از داوری لطمه خوردیم ولی هیچ گاه نتایج تیم را به گردن داوری نیانداختیم و اعتراض و سروصدا راه نیانداختیم اما وقتی می‌بینیم بعضی تیم‌ها که لابی دارند و اعتراض می‌کنند، کمیته انضباطی در مورد آنها کوتاه میاید، این شائبه بوجود می اید که کمیته انضباطی تبعیض قائل هست بین تیم ها و این اصلا عادلانه نیست. اگر ما اعتراض کنیم جریمه کتبی و مالی می‌شویم چراکه تیم‌هایی مانند ماشین‌سازی ماخوذ به حیا هستند و بلد نیستند هوچیگری کنند و زمین و زمان را بهم بدوزند. آیا این عدالت است که با ما چنین رفتار می شود؟

مهاجری ادامه داد: امیدوارم این آخرین بار باشد که کمیته انضباطی اینگونه با تبعیض رفتار می‌کند

وی در پاسخ به سوالی که آیا فکر نمی کنید با این صحبت ها با محرومیت کمیته انضباطی مواجه شوید گفت: من امروز و پیش از کنفرانس چندین بار با کمیته انضباطی تماس گرفتم اما جواب ندادند. دیگر چه راهی برایم باقی می ماند؟ قرار نیست که ما با احترام رفتار کنیم و آنها با بی عدالتی جواب بدهند. بالاخره ما هم باید در مقابل این ظلم و بی عدالتی بایستیم یا نه؟ ترسی هم از محرومیت ندارم.

مهاجری افزود: وجود برنامه‌های ورزشی مانند ۹۰ می‌توانست در این مسائل کمک حال مظلومین باشد تا حداقل یک تلنگری باشد و قلقلکشان دهد ولی برخی معذوریت ها باعث شده تا از این امتیاز هم محروم شویم. امیدوارم رسانه ها به ما کمک کنند تا این ظلم و تبعیض از فوتبال ریشه کن شود.

مهاجری در خصوص آمار بالای تساوی تیمش در لیگ برتر گفت: روزی که هدایت تیم ماشین‌سازی را برعهده گرفتم اکثر بازی‌های باقیمانده تیم در نیم فصل با تیم‌های بالای جدول بود و در ۴ هفته پایانی با تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و پدیده مشهد بازی داشتیم.

وی گفت: با توجه به بضاعت خودمان نتایج خوبی را کسب کردیم و همان تساوی‌های متوالی برای تیم کمک زیادی کرده و اگر کمی دقت میگردیم شاید الان جزو ۶ تیم بالای جدول بودیم

وی در مورد رضایتش از عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات گفت: اصلا راضی نیستم ولی اگر همین بازیکنان را هم نمی گرفتیم در نیم فصل دوم به مشکل می خوردیم . بازیکنانی که تازه به ما اضافه شده اند قابلیت بالایی دارند که با گذشت زمان با تیم هماهنگ شده و کارایی خود را نشان خواهند داد.

مهاجری در مورد موضوع علوان‌زاده گفت: من شناخت خوبی از این بازیکن داشتم و وی هنوز متوجه نشده بود که به چه تیمی آمده است و برای همین از تیم کنار گذاشته شد، اما وقتی اظهار ندامت از عملکردش داشت، راه بازگشت به تیم ماشین‌سازی باز شد و عملکردش در هفته گذشته هم قابل توجه بود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.