آیرال خبر- شهردار منطقه ۶ تبریز همزمان با برگزاری جشنواره شعر انقلاب در مراسمی از حسن کرمی قراملکی نویسنده کتاب رکابزنان در پی شمس تجلیل کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و شهرداری منطقه ۶ تبریز، سامان احمدزاده، در مراسم شعر انقلاب از نویسنده کتاب “رکابزنان در پی شمس” تجلیل کرد. در این مراسم که به همت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ تبریز در سالن اجتماعات شهرداری منطقه تشکیل شد صدقی (مدرس دانشگاه)، آرباطان (شاعر)، سعید غفارزاده متخلص به ملائکه (شاعر) مختار صدر محمدی (شاعر) و عبدالله باقری حمیدی (مدرس) به ایراد سخنرانی و قرائت شعر  در باب انقلاب و ایثار و شهادت پرداختند

در این مراسم، صدقی مدرس دانشگاه گفت: این کتاب برگزیده یازدهمین دوره جایزه ادبی “جلال” و کتاب سال است و نویسنده با هزینه خود و دست خالی اقدام به نوشتن این کتاب کرده است. این سفرنامه با دوچرخه از تبریز آغاز و پس از قونیه به دمشق می رسد.

احمدزاده، شهردار منطقه ۶ تبریز نیز در این مراسم گفت: شهرداری یک نهاد خدماتی و عمرانی صرف نیست و ما سعی می کنیم علاوه بر فعالیت های عمرانی و خدماتی، به مسائل فرهنگی توجه کنیم.

وی ادامه داد: حمایت از جوانان با استعداد در زمینه های فرهنگی یکی از اولویت اصلی ماست و یکی از افتخارات شهرداری منطقه ۶، قرار گرفتن در یک  منطقه تاریخی است که دارای انسان های با استعداد و دانشمند در رده جهانی است که برای کشورمان افتخار آفریده اند و ما حمایت و پشتیبانی از این جوانان را وظیفه خود می دانیم و در این راستا در ساخت ماکت شنب غازان با حمایت از جوانان، این امر را ثابت کردیم.

در پایان مراسم شهردار منطقه ۶ از استاد حسن کرمی قراملکی نویسنده کتاب رکابزنان در پی شمس و شاعران قراملک تجلیل کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.