آجودان زاده

عضو شورای شهر تبریز گفت: با همت و تلاش شبانه روزی مدیران شهری، بالای ۶۰ درصد از بودجه ای که در سال۹۸ برای پروژه های عمرانی و خدماتی شهر، حوزه ی فضای سبز، حوزه ی پسماند و سایر حوزه ها تصویب شده بود، محقق شده است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، علی آجودان زاده در آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه۹، با گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس و یاد و خاطره ی شهدای جنگ تحمیلی، آرامش، آسایش و امنیت امروزی را در سایه ی جانفشانی رزمندگانی دانست که با فداکاری، ایثار و گذشت از تعلقات دنیوی، این مهم را برای ما به ارمغان آوردند.

آجودان زاده در ادامه ی سخنان خود با بیان اینکه تمرین برای پاکدستی و سلامت کاری باید همواره سرلوحه ی مدیران و مسئولین در تمامی لایه های مدیریتی باشد خاطر نشان کرد: شور و شوق وصف نشدنی مردم در اوان انقلاب اسلامی، در نتیجه ی پاکی، پاکدستی و سلامت کاری مسئولین و مدیران، و همچنین وجود فرهنگ جبهه، جنگ، ایثار و فداکاری در جامعه بود که هم اکنون نیز نبایست از این فرهنگ غنی غافل شویم.

این عضو شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات ارزنده ی شورای اسلامی کلانشهر تبریز در دوره ی پنجم، اظهار داشت: شورای پنجم در حال حاضر وارد سومین سال کاری خود شده است و این سال، به تعبیری حساس ترین سال شوراست.

وی افزود: خوشبختانه با همت و تلاش شبانه روزی مدیران شهری، بالای ۶۰ درصد از بودجه ای که در سال۹۸ برای پروژه های عمرانی و خدماتی شهر، حوزه ی فضای سبز، حوزه ی پسماند و سایر حوزه ها تصویب شده بود، محقق شده است.

وی، اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در سطح شهر ازجمله پروژه های شهرداری منطقه۹ را حاصل ساعت ها مطالعات کمیسیون های تخصصی شورای شهر، همکاری صمیمانه ی مدیران شهرداری و تأیید این طرح ها توسط متخصصان در حوزه های عمرانی، معماری و شهرسازی عنوان کرده و اظهار امیدواری کرد با تعامل بیش از پیش مسئولین و مدیران شهری، شاهد تحول چشمگیری در عمران و آبادانی تبریز باشیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.