به گزارش آیرال خبر، امروز دو تیم نود ارومیه و شهرداری تبریز در چهارچوب هفته ۲۱ لیگ دسته اول به مصاف یکدیگر رفتند تیم میزبان توانست با نتیجه ی خرد کننده ی ۴ بر یک تیم میهمان را تحقیر کند.

به گزارش آیرال خبر، دو تیم آذربایجانی نود ارومیه و شهرداری تبریز از ساعت ۱۴ امروز در ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند. دیداری که می توان از آن به عنوان پرگل ترین بازی هفته نام برد. نیمه اول این بازی فقط یک گل به همراه داشت که توسط توسط یامین فلاح در دقیقه ۲۰ به ثمر رسید.

با آغاز نیمه دوم این تیم نود ارومیه بود که توانست با ارائه یک نمایش برتر، صاحب توپ و میدان شود و بارها دروازه ی متزلزل شهرداری تبریز را با خطر آشنا سازد.

بالاخره ارومیه ای ها که تا همین چند ماه پیش بدون تیم بودند و به لطف زنوزی صاحب تیم شده اند،  سه بار دیگر دروازه شهرداری تبریز را به توپ بستند تا یکی از سنگین ترین و تحقیرآمیز ترین شکست ها را به شهرداری چی ها تحمیل کنند.

شاگردان حیدر جعفری سرمربی شهرداری تبریز در این دیدار توانستند فقط یکی از گل ها را توسط جعفر برزگر در دقیقه ۹۰ جبران کنند تا در نهایت با نتیجه ی سنگین ۴ بر یک، راهی تبریز شوند.

با این پیروزی، نودی ها توانستند امتیاز خود را به عدد۲۱ برسانند و به لطف این برد باارزش، صاحب رده ۹ جدول شوند و تیم شهرداری هم با این باخت ۱۸ امتیازی باقی ماند تا به رده نازل ۱۳ سقوطی آزاد داشته باشد.

کسب نتایج اینچنینی می تواند به اعتبار فوتبال تبریز در عرصه ی باشگاهی صدمات جبران ناپذیری وارد کند و لزوم ورود مدیران شهرداری برای آسیب شناسی عملکرد ضعیف این تیم می تواند مانع ادامه چنین روند نامیمونی باشد

 

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.