گزارش تصویری: فضاسازی شهرداری تبریز به مناسبت ایام فاطمیه و دهه فجر در سطح شهر

آیرال خبر- شهردار منطقه ۴ تبریز از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در سطح منطقه، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و یوم الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اکبر امجدی با تشریح اقدامات دهه فجر، افزود: شورای فرهنگی شهرداری منطقه ۴ برنامه های متنوعی را در حوزه های مختلف فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، خدماتی، زیباسازی و ورزشی پیش بینی کرده است که با رعایت شان ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اجرا می شوند.

وی اظهار داشت: چهل‌سالگی، نشان‌دهنده قوام و پایمردی نظام اسلامی است، از این رو، در هر جایگاهی که هستیم باید تمام توان خود را صرف اعتلای این عنوان کنیم.

شهردار منطقه ۴ از نصب طاق نصرت در ورودی پل سرداران فاتح خبر داد و افزود: با اجرای این طاق که تلفیقی از طرح‌های ایام فاطمیه(س) و دهه فجر در آن به کار رفته‌است، یکی از فضاسازی‌های زیبای این ایام را در شهر شاهد می شویم.

امجدی ادامه داد: معتقدیم هیچ مراسم و آئینی، موثرتر از تکریم شهروندان و رفع نیازهای منطقه نیست، از این رو دیدارهای مردمی منطقه در ایام‌الله دهه فجر، با مداومت و پیگیری مضاعف در مساجد برگزیده منطقه برگزار می‌شود.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به اینکه آرامش و امنیت خود را مرهون ایثار شهدا و ایثارگران عزیز هستیم، گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان های شهدا، محافل انس با قرآن، برگزاری شب‌های خاطره، نشست‌های بصیرت‌افزایی و ویژه‌برنامه‌های شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در حسینه منطقه، از برنامه‌های آئینی و مذهبی منطقه ۴ در ایام‌الله دهه فجر است.

وی برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی در فرهنگسراها، برگزاری نشست سلامت در مساجد و فرهنگسراها، مسابقات مختلف در سطح فرهنگسراها و مساجد و ارائه خدمات گسترده محله‌ای را بخش دیگری از اقداماتی برشمرد که در دهه فجر امسال با بسیج تمامی نیروهای منطقه اجرا می شود.

امجدی، حسن ختام برنامه های دهه مبارک فجر امسال را حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اعلام کرد و افزود: همکاران شهرداری منطقه ۴ با حضور پرشور خود در این گردهمایی عظیم، با آرمان های انقلاب اسلامی  تجدید بیعت می کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.