ایستگاه اتوبوس

با توجه به نزدیکی فصل تابستان و ورود میهمانان و گردشگران به کلانشهر تبریز، ساماندهی و رسیدگی به وضیعت تاسیسات و ایستگاه های اتوبوس شهری استمرار می یابد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و شرکتواحداتوبوسرانی تبریز و حومه، رامین خدایی معاون فنی این شرکت با اعلام این مطلب، گفت: نوسازی و بهسازی ایستگاه ها به عنوان یکی از المان های شهری، از دغدغه های مهم اتوبوسرانی است و ما تلاش می کنیم تا با رفع مشکلات و تامین اعتبار، جهت رفاه حال شهروندان و مسافران گرامی نوسازی و بهسازی سایه بان ها و ایستگاه های اتوبوس با تمام توان انجام شودر.

وی ادامه داد: به همت تلاشگران واحد طرح های عمرانی در حال حاضر زیباسازی، کف سازی و رنگ آمیزی سایه بان های مسیر کمربندی، چایکنار و خیابان عباسی و همچنین تعمیر و رنگ آمیزی نرده ها و میله های مسیر تندرو، حدفاصل هتل مرمر تا چهارراه شهیدبهشتی به پایان رسیده است .

معاون فنی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه اظهار کرد: بازسازی تعدادی از سایه بان ها از جمله سایه بان ایستگاه های میدان دانشسرا، پل قاری و عینالی شامل کف سازی، جوشکاری و رنگ آمیزی انجام گرفته است .

خدایی افزود: طرح بهسازی ایستگاه های اتوبوس به منظور افزایش ایمنی، و رفاه حال شهروندان در نقاط مختلف شهر همچنان استمرار دارد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.