تیم مس سونگون ورزقان با پیروزی ۳ بر صفر مقابل سن ایچ ساوه، صدرنشینی خود در لیگ برتر فوتسال را تداوم بخشید.

تداوم صدرنشینی مس سونگون با پیروزی خانگی مقابل سن ایچ ساوه

به گزارش آیرال خبر، تیم‌های مس سونگون ورزقان و سن ایچ ساوه در چارچوب دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 17 امروز (سه شنبه) در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.

علی‌رغم اینکه شاگردان علی افضل در ابتدای بازی عملکرد بهتری نسبت به مهمان خود داشتند، نتوانستند دروازه سن ایچ را باز کنند. بازیکنان این تیم در دقیقه 7 بازی نیز موقعیت خطرناکی را از دست دادند تا بازی با تساوی بدون گل پیگیری شود. در حالی که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل رو به پایان بود، سالار آقاپور در دقیقه 17 گل نخست بازی را برای تیم میزبان به ثمر رساند تا شاگردان افضل نیمه نخست این بازی را با برتری یک بر صفر به پایان برسانند.

در نیمه دوم بازی نیز تیم میزبان عملکرد بهتری داشت و مهدی جاوید توانست در دقیقه 28 گل دوم مس سونگون را وارد دروازه مصطفی نظری کند. حملات تیم مهمان برای جبران گل‌های خورده نیز ثمری نداشت و در دقیقه 32 فرهاد فخیم، کاپیتان مس برای این تیم گلزنی کرد تا این دیدار با برتری 3 بر صفر شاگردان افضل پیگیری شود.

در ادامه بازی و در فاصله 3 دقیقه مانده به پایان دیدار، تیم سن ایچ ساوه رو به سیستم 5 نفره آورد تا اختلاف گل را کاهش داده و به حداقل امتیاز این بازی دست پیدا کند. در دقیقه پایانی بازی مهدی جاوید نیز از روی نقطه پنالتی فرصت گلزنی مجدد را داشت اما نتوانست از این فرصت استفاده کند تا این دیدار با برتری 3 بر صفر تیم میزبان به پایان برسد. با نتیجه این بازی مس سونگون صدرنشینی خود در لیگ برتر فوتسال را تداوم بخشید.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.