اتوبوس تبریزگردی

اتوبوس های تبریزگردی تا پایان تابستان امسال به خدمات رسانی برای مسافران و شهروندان ادامه می دهند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بهنام اصلی زاده قائم مقام و معاون اداری، مالی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با اعلام این مطلب گفت: طبق روال سال های گذشته اتوبوس های تبریزگردی، تابستان امسال نیز در خدمت مسافران و همشهریان عزیز قرار دارند و تا آخر فصل تابستان خدمات دهی اتوبوس های گردشگری استمرار می یابد.

وی ادامه داد: روزانه تعداد ۱۴ دستگاه اتوبوس در این طرح در حال فعالیت هستند که شش دستگاه اتوبوس از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳ و تعداد هشت دستگاه اتوبوس از ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ به ارائه خدمات می پردازند.

قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی عنوان کرد: چهارراه شهید بهشتی، نصف راه، پارک مسافر، ائل گلی و خانه کارگر مکان های شروع حرکت اتوبوس های تبریزگردی به مقصد موزه ها، عینالی و تله کابین، لاله پارک و سایر مراکز تفریحی و فرهنگی شهر تعیین شده اند.

اصلی زاده از جمله مزیت های راه اندازی اتوبوس های گردشگری را کاهش ترافیک و سهولت دسترسی به مراکز فرهنگی وتفریحی دانست و گفت: گردشگران، مسافران و حتی شهروندان تبریزی با راحتی بیشتر و اطمینان خاطر می توانند با استفاده از اتوبوسهای تبریزگردی، سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.