کانال رواسان

عملیات اتصال فاز ۲ و ۳ کانال رواسان توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز ادامه دارد.

به گزارش آیرال ذخبر به نقل از شهریار، نادر خیردوست معاون فنی و عمرانی منطقه ۷ تبریز با اعلام این خبر گفت: عملیات اتصال فاز۲ و ۳ کانال رواسان با هدف دفع سیلاب و آبهای سطحی منطقه بی وقفه در حال اجراست.

وی با اعلام این خبر گفت: با هدف هدایت و کنترل آب‌های سطحی و جلوگیری از بروز سیلاب شهری و همچنین توسعه خدمات شهری عملیات اتصال فاز ۲و ۳ کانال رواسان با جدیت تمام توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال پیگیری است .

معاون فنی و عمرانی این منطقه افزود: عملیات عمرانی در اجرای این پروژه شامل خاکبرداری، کانال کنی، پی سازی، کفسازی، جابجایی خط لوله گاز، پایدار سازی خطوط ارتباطی مخابرات و لوله آب شرب، احداث دیواره های سنگی طرفین کانال، پوشش بتنی پیش ساخته و زیرسازی و آسفالت است.

خیردوست اظهار داشت: به دلیل واقع شدن تاسیسات زیربنایی در محل اجرای پروژه عملیات احداث آن با دقت تمام و هماهنگی های لازم با ارگان های ذیربط در حال اجراست.

وی افزود: آب گرفتگی معابر همواره در فصول بارندگی از جمله مشکلات اساسی بوده که احداث کانال رواسان در ۳ فاز مختلف با هدف دفع سیلاب و آب های سطحی منطقه صورت گرفته و در حال حاضر نیز عملیات اتصال فاز ۲و ۳ صورت می گیرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.