منیری فر

رئیس کمیته بهسازی و مناسب سازی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز گفت: عملیات بهسازی در محل خط کشی تقاطع ها در مناطق دهگانه شهرداری تبریز اجرا شده و این عملیات در مسیرهای باقیمانده با شتاب بیشتری تداوم دارد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حسین منیری‌فر در جلسه کمیته بهسازی و مناسب سازی معابر که با محوریت بررسی و تحلیل اقدامات انجام یافته و برنامه‌ریزی برای نیمه دوم سال جاری برگزار شد، افزود: از اولویت‌های فعلی کمیته بهسازی معاونت عمرانی شهرداری تبریز، ایمن سازی تقاطع‌های شهری و مناسب سازی پیاده روها خواهد بود.

وی افزود: در راستای ایمن سازی تقاطع های شهری و مناسب سازی محیط شهری برای سالمندان و ناتوانان جسمی، کمیته بهسازی در سال گذشته اطلاعاتی را به مناطق ارائه کرده تا بهسازی ها به صورت مشترک و در یک محور مشخص صورت گیرد.

منیری‌فر ادامه داد: همچنین در اجرای طرح‌های بهسازی تمامی جوانب استاندارد در نظر گرفته شده و علاوه بر زیباسازی مشکلات فنی مسیرها هم رفع شده است.

رئیس کمیته بهسازی و مناسب سازی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: مناسب‌سازی و بهسازی محیط شهری علاوه بر اینکه زیباسازی محیط شهری و رفاه حال شهروندان به ویژه افراد کم‌توان و ناتوان جسمی را فراهم می‌آورد از نظر بصری و روحی و روانی نیز ارتباط مستقیم با شهروندان دارد و چنین پروژه‌هایی باید با دقت هرچه بیشتر اجرا شود.

وی اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست سال جاری اقدامات بسیاری در زمینه بهسازی تقاطع های شهری در مناطق انجام شده یافته که از طرف کمیته بهسازی معاونت فنی و عمرانی شهردای تبریز نیز مورد بازدید قرار گرفته و نکات تکمیلی جهت اجرای هرچه بهتر ارائه شده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.