آدی بیگ

ارایه راهکارهای مناسب برای دست یافتن به ترافیکی ایمن و روان به فرهنگ سازی بهینه در این زمینه بستگی دارد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اصغر آدی بیگ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در جلسه رونمایی از برچسب سرویس مدارس و گردهمایی توجیهی و هماهنگی بازگشایی مدارس با بیان مطلب فوق، گفت: تلاش داریم هر سال با یک رویکرد جدید در زمینه فرهنگسازی و ایمن سازی ترافیک قدم برداریم چرا که همه ما به اهمیت ایمنی دانش آموزان و تامین آن بخصوص در روزهای آغازین سال تحصیلی واقف هستیم.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در موضوع ترافیک، ادامه داد: ارایه راهکارهای مناسب برای دست یافتن به ترافیکی ایمن و روان به فرهنگ سازی بهینه در این زمینه بستگی دارد.

آدی بیگ یادآور شد: بنده به عنوان جزیی از این زنجیره تقاضای آغاز ساعات کاری ادارات با یک ساعت تاخیر را از استانداری داشتم تا در روزهای اول که سرویس مدارس به شکل کامل ساماندهی نشده اند، با مشکلات ترافیکی اندک و به تبع آن حوادث کمتر مواجه شویم.
وی با اشاره به اینکه بسته های تشویقی برای سرویس های مدارس در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: سرویس مدارسی که به لحاظ کیفیت، ظاهر و فنی استانداردهای لازم را داشته باشند، شامل تخفیف در ارایه برچسب معاینه فنی می شوند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.