قوانین ترافیکی

آیرال خبر- اتخاذ تدابیر و تصمیمات به موقع و برنامه ریزی های صحیح می تواند در روان سازی ترافیک شهر تبریز بسیار موثر باشد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اصغر آدی بیگ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با اعلام این مطلب گفت: افزایش و تقویت نیروها و اکیپ های کارگاه امانی سازمان و بهینه نمودن ارائه خدمات ترافیکی به شهروندان اعم از ساماندهی پارک های حاشیه ای، پارکینگ های سطح شهر و بررسی و حل آسیب های موجود و مدیریت بحران اولویت برنامه های ما در سال جدید است.

وی افزود: اتخاذ تدابیر و تصمیمات علمی و به موقع و برنامه ریزی های صحیح می تواند در روان سازی ترافیک شهر تبریز بسیار موثر باشد.

آدی بیگ عنوان کرد: ساماندهی ترافیک معابر با اتخاذ تصمیمات مطالعه شده، ایمن سازی و شناسایی نقاط حادثه خیز و حل مشکلات مربوط به پارکبانی و پارکینگ های سطح شهر که از درخواست های بجای شهروندان است، در اولویت کاری سازمان قرار دارد.

وی ادامه داد: در حوزه حمل و نقل تلاش می کنیم برنامه ریزی های اصولی جهت هوشمندسازی و افزایش دوربین های ثبت تخلفات مکانیزه، نصب تجهیزات به روز ترافیکی، خط کشی، فرهنگ سازی و ارتقاء فرهنگ ترافیک و دیگر اقدامات در راستای حل مشکلات ترافیکی و به حداقل رساندن آن گام های موثر برداریم که برای این اقدامات هزینه ای بالغ بر۱۵ میلیارد تومان مورد نیاز است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: اگر با مردم همراه باشیم، همواره و در همه حال مردم در کنار ما هستند. تجربه ما در اجرای ارشادی طرح زوج و فرد و طرح کمپین ۶۰ و رانندگی بین خطوط این موضوع را ثابت کرده است .

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.