باشگاه تراکتور سازی در صورت عدم بازگشت بازیکن انگلستانی به دنبال بازیکن خارجی دیگری خواهد بود.

به گزارش آیرال خبر، مدیران باشگاه تراکتورسازی تبریز از هفته های گذشته تلاش های زیادی را به منظور بازگشت لی اروین به تبریز انجام داده اند ولی تا امروز نتیجه به دنبال نداشته و به نظر می رسد این بازیکن انگلستانی بر تصمیم خود مصمم است و در این صورت باید منتظر شکایت این باشگاه باشیم.

لی اروین افسردگی را مانع بازگشت به تبریز اعلام کرده است ولی به نظر می رسد این موضوع را بهانه ای را برای جدایی قرار داده است که البته مسئولین باشگاه تراکتورسازی نیز این ادعا را مورد پذیرش قرار نداده اند.

اروین که با قرارداد چهارساله به جمع شاگردان محمد تقوی ملحق شده بود در صورت عدم بازگشت به تبریز، با مشکل جدی روبرو خواهد شد و باید دید شکایت تبریزی ها از این بازیکن به کجا ختم خواهم شد؟

کادر فنی تیم تراکتورسازی در صورت عدم بازگشت لی اروین به دنبال بازیکن خارجی جدید خواهند بود تا جای خالی این بازیکن پر شود.

محمد تقوی فردا به تبریز باز می گردد و سپس جلسه ای را با مسئولین باشگاه برگزار می کند تا نقاط ضعف تیم بررسی و لیست بازیکن مد نظر نیز ارائه شود.

تیم تراکتورسازی تبریز اردویی را به مظنور آمادگی برای نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر برگزار خواهد کرد ولی محل این اردو مشخص نبوده و پس از جلسه مدیران باشگاه و کادر فنی مشخص می شود.

جلسه‌ کمیته‌ انضباطی باشگاه تراکتورسازی جهت رسیدگی به تخلف یکی از اعضای کادر پزشکی تیم برگزار و براساس رای کمیته انضباطی، این فرد از جمع اعضای کادر پزشکی اخراج شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.