آیرال خبر،سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: من راه خودم را در تراکتورسازی ادامه می‌دهم ولی شاید در مسیرم فرودگاه هم باشد.

به گزارش آیرال خبر،تونی اولیویرا در نشست خبری بعد از بازی با سیاه جامگان اظهار کرد: ما بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و در 30 دقیقه اول مسابقه گردش توپ خوبی انجام دادیم و چندین موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم اما در نیمه دوم زیاد خوب نبودیم ولی در کل اجازه خلق موقعیت به تیم حریف ندادیم و دروازه‌بان حریف هم روز بسیار خوبی داشت.

وی افزود: سیاه جامگان پس از نتیجه تساوی مقابل راه آهن در بازی امروز هم زیاد خوب بازی نکرد ولی این تیم در کار دفاعی سازماندهی شده بود و چشم به ضد حملات داشت. بازیکنان ما هم نشان دادند که تا دقیقه 90 به دنبال برد هستند.

اولیویرا خاطرنشان کرد: تراکتوری که سال گذشته نایب قهرمان شده اکنون در اختیار من نیست و من یک تیم دیگری در اختیار گرفته‌ام. امروز هم نسبت به چهار ماه قبل بازی بهتری انجام دادیم و برای بردن تلاش کردیم اما این فوتبال است و ما نتوانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی تراکتورسازی خطاب به خبرنگاران گفت: من کار خودم را به بهترین شکل انجام می‌دهم و اگر شما خبرنگاران از کار من راضی نیستید، در رسانه‌های خودتان علیه من بنویسید. من امسال هم همان کاری که سال‌های قبل انجام می‌دادم می‌کنم و اگر شما از کار من راضی نیستید، به مسئولان بگویید که درباره من تصمیم بگیرند.

وی افزود: روزی که تراکتور را ترک می‌کنم گریه نخواهم کرد. من راه خودم را ادامه می‌دهم و شاید در مسیرم فرودگاه هم باشد.

اولیویرا افزود: تساوی امروز با تساوی‌های قبلی‌مان متفاوت بود چرا که ما در بازی‌های قبلی حتی موقعیت‌های خوبی به دست نمی‌آوردیم اما امروز با وجود تساوی بدون گل موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به تعطیلات مکرر لیگ گفت: امروز سومین باری است که پس از تعطیلات لیگ مجددا کارمان را شروع می‌کنیم و این موضوع برای ما مشکل‌ساز شده است.

وی درباره جدایی بازیکنان سرباز تیمش در نیم فصل گفت: با مدیرعامل و دیگر مربیان تیم همفکری کرده‌ایم تا لیستی از بازیکنان جدید را به من معرفی کنند تا آن‌ها را جایگزین نفرات جدا شده کنیم ولی من می‌خواهم که تا پایان فصل هم این بازیکنان را داشته باشیم.

ورزشی 94/8/30

کدخبر110292

خبرنگار112

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.