تراکتور با هوادارانش جهانی شد + عکس
آیرال خبر- هواداران تراکتورسازی با حضور حماسی خود در بازی تیمشان مقابل استقلال، وارد صفحات مجازی بین‌المللی شده و اعتبار جهانی گرفتند.

به گزارش آیرال خبر، تیم فوتبال تراکتورسازی روز جمعه گذشته در دیداری حساس از هفته هجدهم لیگ برتر و در روزی که هواداران این تیم با حمایت حداکثری خود برای تیمشان سنگ‌تمام گذاشته بودند، موفق شد میهمانش استقلال تهران را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.


پس از این حضور حماسی پرشورها، صفحه معروف فوتبالی جهان در شبکه اجتماعی اینستاگرام تحت نام «۴۳۳» که نزدیک به ۲۰ میلیون مخاطب دارد، در پستی تصاویری از ورزشگاه یادگار امام را از دریچه دوربین 
مهرداد نیکمرد عکاس هنرمند و خوش‌ذوق تبریزی به اشتراک گذاشت.
به گزارش آناج، تیم فوتبال تراکتورسازی روز جمعه گذشته در دیداری حساس از هفته هجدهم لیگ برتر و در روزی که هواداران این تیم با حمایت حداکثری خود برای تیمشان سنگ‌تمام گذاشته بودند، موفق شد میهمانش استقلال تهران را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
هواداران تراکتورسازی با حضور حماسی خود در بازی تیمشان مقابل استقلال، وارد صفحات مجازی بین‌المللی شده و اعتبار جهانی گرفتند.

به دنبال این اتفاق، صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در اینستاگرام نیز این تصاویر را منتشر کرده و با عنوان «حضور ۱۰۰ هزار نفری هواداران در بازی تراکتورسازی و استقلال» مورد بازتاب قرار داد تا تیم محبوب فوتبال آذربایجان به لطف هوادارانش یک بار دیگر جهانی شود.

تصاویر پست این دو صفحه مجازی در خصوص شکوه و عظمت هواداران تراکتورسازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:




توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.