شاگردان مصطفی دنیزلی با پیروزی مقابل حریف دسته دومی خود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کردند.

به گزارش آیرال خبر، در ادامه دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور امروز (یکشنبه) تیم تراکتور در همدان برابر پاس این شهر به پیروزی ۲ بر یک دست یافته و به جمع ۱۶ تیم برتر این مسابقات راه یافت.

مصاف دو تیم از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهید حاج بابایی همدان آغاز شد که در نیمه اول بازیکنان تراکتور موفق شدند دو بار دروازه میزبان دسته دومی خود را باز کرده و با خیال آسوده راهی رختکن شوند.

ابتدا اشکان دژاگه در دقیقه ۱۴ روی ارسال یوکیا سوگیتا با ضربه سر دقیق خود که به جناح مخالف زده شد، گل نخست بازی را به ثمر رساند تا شاگردان دنیزلی یک بر صفر پیش بیافتند.

در ادامه و درشرایطی که تراکتوری‌ها تیم برتر میدان بودند، محمدرضا آزادی در دقیقه ۴۲ با شوت تماشایی اختلاف را به دو گل رساند. مهاجم جوان سرخ‌پوشان پس از اینکه در محوطه جریمه صاحب توپ شد به زیبایی هر چه تمام‌تر گل دوم را به ثمر رساند.


اما در نیمه دوم تیم میزبان در دقیقه ۶۶ با تصمیم بحث‌برانگیز داور یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا بازی در دقایق باقی مانده با حساسیت بیشتری دنبال شود.

پاسی‌ها روی یک ضربه ایستگاهی و در صحنه‌ای مشکوک صاحب پنالتی شدند و با وجود اینکه محمدرضا اخباری پنالتی اول و سپس تجدید شده را مهار کرد اما در برگشت بهزاد سلطانی توانست دروازه تراکتور را باز کند و نتیجه ۲ بر یک شد.

بعد از این گل تراکتور توسط کوین فورچونه می‌توانست به گل سوم برسد اما ضربه این بازیکن در موقعیت تک به تک به تیرک دروازه برخورد کرد تا مهاجم گران‌قیمت سرخ‌پوشان با بدشانسی در گلزنی ناکام بماند.

در لحظات پایانی تیم پاس موقعیت داشت تا کار را به تساوی بکشد اما با این حال توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا درنهایت تراکتور با برتری ۲ بر یک مقابل میزبان خود از خان اول جام حذفی به سلامت گذشته و به مرحله بعدی صعود کند.

در این بازی، محمدرضا اخباری، سید احمد موسوی، ایمان سلیمی، رضا اسدی، حامد حسینعلی‌زاده، اکبر ایمانی، سعید مهری، ویلیان میمبلا، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا و محمدرضا آزادی به عنوان نفرات اصلی برای سرخ‌پوشان به میدان رفتند.

ضمن اینکه کوین فورچونه، احسان حاج‌صفی و میثم تیموری نیز بازیکنان تعویضی تراکتور بودند که در نیمه دوم به ترتیب به جای محمدرضا آزادی، ویلیان میمبلا و حامد حسینعلی‌زاده وارد بازی شدند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.