دیدار معوقه تیم‌های تراکتور و شهر خودرو با برتری ۳ بر یک تیم میزبان به پایان رسید.

به گزارش آیرال خبر، تیم‌های تراکتور و شهر خودرو در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 3 بر یک تیم میزبان به پایان رسید.

تراکتور که در دو بازی اخیر و پس از تغییرات در کادر مدیریتی و فنی عملکرد بهتری داشته و 2 برد متوالی کسب کرده است، در این بازی نیز شروع خوبی داشت و توانست حملاتی را روی دروازه مهدی رحمتی طرح‌ریزی کند. در سوی مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی نیز حملاتی روی دروازه تراکتور خلق کردند.

بازی با برتری نسبی تراکتور و حملات بیشتر این تیم ادامه داشت تا اینکه رضا اسدی در دقیقه 37 با پاس میثم تیموری و همکاری اشکان دژاگه گل نخست این دیدار را وارد دروازه شهر خودرو کرد. پس از این گل حملات تراکتور ادامه داشت و شاگردان الهامی می‌توانستند پیش از پایان 45 دقیقه نخست بازی گل دوم خود را به ثمر برسانند اما بازیکنان تیم مهمان مانع فروپاشی مجدد دروازه‌شان شدند.

در دقایق پایانی نیمه نخست شاگردان گل‌محمدی موقعیت خطرناکی به دست آوردند اما شوت بازیکن پدیده از بافاصله‌ای کم از روی دروازه تراکتور بیرون رفت تا این نیمه با برتری یک بر صفر تیم میزبان به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم تراکتور باز هم عملکرد بهتری داشت و توانست در دقیقه 50 توسط مسعود شجاعی به گل دوم خود دست پیدا کند اما خوشحالی تراکتوری‌ها دوامی نداشت و محمدحسین مرادمند 4 دقیقه بعد اختلاف را به یک گل رساند.

پس از گل نخست شهر خودرو، تیم مهمان عملکرد بهتری نسبت به تراکتور داشت اما موقعیت‌های این تیم بی‌ثمر بود و بازی با برتری 2 بر یک تراکتور پیگیری شد. در دقیقه 71 نیز پاس‌کاری اکبر ایمانی با احسان حاج صفی و پاس به عقب کاپیتان تراکتور، اشکان دژاگه را در موقعیت گلزنی قرار داد تا گل سوم تیم میزبان با شوتی محکم به ثمر برسد.

دو دقیقه بعد از گل اشکان دژاگه، تیم مهمان در موقعیت آفساید به گل رسید که داور بازی این گل را مردود اعلام کرد. در ادامه نیز بازی با برتری محسوس تراکتور همراه بود اما موقعیت‌های این تیم ثمری نداشت. در دقیقه 90 نیز روی اشتباه رشید مظاهری در خروج از دروازه تیمش، شهر خودرو فرصت گلزنی پیدا کرد اما میثم تیموری توپ را از روی خط دروازه برگشت داد تا این دیدار در پایان با برتری 3 بر یک تیم میزبان همراه شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.