ادعای بزرگ دنیزلی بعد از 3 شکست متوالی

تراکتور را قهرمان می کنم

توسطسردبیر

آبان 14 1398

سرمربی تیم تراکتور بعد از شکست مقابل سپاهان به هواداران تیمش قول قهرمانی داد.

به گزارش آیرال خبر، تیم پرستاره فوتبال ایران این روزها وضعیت خوبی ندارد؛ سرخ های آذربایجان بعد از دو باخت مقابل صنعت نفت آبادان و استقلال تهران سومین شکست متوالی خود را امروز در مصاف با سپاهان تجربه کردند تا در شرایط بدی قرار بگیرند. آنها حالا 5 امتیاز از صدرجدول عقب افتادند تا خیلی ها شرایط تراکتور را بحرانی تلقی کنند.

در چنین شرایطی که تراکتور 3 شکست متوالی را پشت سر گذاشته، شایعات درباره تغییرات هم به گوش می رسد. اگرچه مسئولان تراکتور بارها از دنیزلی و کادرفنی اش حمایت کردند اما نتایج ضعیف عاملی برای ناراحتی هواداران و مسئولان است. با این وجود مصطفی دنیزلی هنوز به آینده تیمش امید دارد.

سرمربی تراکتور اعتقادش براین است که اشتباهات فردی باعث شکست های اخیر شده و با توجه به اینکه اکثر بازی هایش بیرون از خانه بوده،شانس خوبی برای رسیدن دوباره به صدرجدول دارد. دنیزلی که همواره یک مربی انرژیک به شمار آمده، بعد از بازی با سپاهان هم از آینده ای روشن صحبت کرد و سعی کرد با پنهان کردن ناراحتی اش قدرتمندانه حرف بزند و حتی قول قهرمانی بدهد!

دنیزلی بعد از آنکه نشست خبری اش از سوی خبرنگاران اصفهانی تحریم شد، در اتاقی دیگر روبه روی خبرنگارانی شد که از تهران به اصفهان سفر کرده بودند و ثانیه هایی کوتاه درباره بازی عصر سه شنبه صحبت کرد. سرمربی تراکتور گفت: «دو هفته است از اشتباهات فردی ضربه می خوریم. متاسفانه امروز هم اینگونه بود. من 30 سال است مربیگری می کنم و روزهای تلخ و شیرین زیادی دیده ام. یادتان نرود که از 10 بازی گذشته 6 بار بیرون از خانه بازی کردیم و در اینده می توانیم با توجه به تعدد بازی های خانگی مان نتایج خوبی هم بگیریم.»

وی افزود: «در این شرایط می خواهم یک ادعای بزرگ انجام دهم. حتی اگر ما 3 یا 5 امتیاز از حریفان عقب باشیم، قول می دهم که فصل را با قهرمانی تمام کنیم. این مساله ای است که من به آن ایمان دارم.»

تراکتور هفته آینده در لیگ برتر یک بازی سخت دیگر با شهرخودرو مشهد دارد و در این شرایط سخت دنیزلی سعی دارد روحیه تیمش را برای بازی بعدی بالا نگه دارد. با توجه به تعطیلی لیگ برتر به خاطر بازی های ملی دنیزلی زمان خوبی هم برای آماده سازی و ریکاوری تراکتوری ها دارد. باید منتظر ماند و دید آیا بازیکنان تراکتور می توانند وعده دنیزلی را محقق کنند یا خیر.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.