آیرال خبر- بازی حساس و سرنوشت ساز تراکتور و سپاهان اصفهان با سوت اشکان خورشیدی در حضور ۶۵ هزار تماشاگر تبریزی راس ساعت ۱۶ آغاز شد.

هفته بیستم لیگ برتر؛ جمعه: ۹۷/۱۲/۱۰ ؛ ساعت: ۱۶
استادیوم: یادگار امام- تبریز/تماشاگر: ۴۵ هزار نفر
داور: اشکان خورشیدی؛ کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و علی میرزابیگی؛ داور چهارم: حسن انتظاری/ کمک داوران خط: کمیل غلامی و کیوان علی‌محمدی/ ناظر داوری: مسعود عنایت

تراکتورسازی تبریز

محسن فروزان، محمد طیبی، ایمان سلیمی، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاج‌صفی، اکبر ایمانی، مهدی مهدی‌پور، مسعود شجاعی، یوکیا سوگیتا، ساسان انصاری و آنتونی استوکس.
سرمربی: جورج لیکنز

 

سپاهان اصفهان

سید پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، عزت‌الله پورقاز، محمد ایران‌پوریان(۷۷- حسن جعفری)، مهرداد محمدی، مهدی کیانی، حامد بحیرایی(۴۶- محمدرضا مهدی‌زاده)، ولادیمیر کومان، علی قربانی، سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی.
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

 

 

اخطار

ساسان انصاری(۶۹) از سپاهان

محسن فروزان(۷۸) از تراکتورسازی

 

به گزارش آیرال خبر، شاگردان امیر قلعه نویی در حالی پای به میدان یادگار امام (ره) تبریز گذاشته اند که ۴ بازیکن این تیم سابقه پوشیدن پیراهن سرخ های آذربایجان را دارد و ورزشگاه ۷۰ هزارنفری تبریز برای آنها بسیار اشنا و خاطره انگیز است.

بازی در حایلی آغاز شد که دو تیم سی دقیقه ی ابتدایی را به صورت متعادل دنبال می کردند و هچ یک از دو تیم فرصت چندانی برای خطر آفرینی نداشتند تا اینکه در دقیقه ی ۳۸ مهدی مهدی پور توانست با شلیکی تماشایی و فنی از روی ضربه ی ایستگاهی قفل دروازه نیازمند را بازکند و هزران هواداران سکو نشن تراکتور را غرق شادی کند.

پس از به ثمر رسیدن این گل، بازهم بازی در میانه میدان دنبال شد و حملات جسته و گریخته ی دو تیم نتیجه ای به دنبال نداشت!

با شروع نیمه دوم بازهم دو تیم یک بازی محتاطانه را دز دستور کار داشتند و هیچ حمله ی سازمان یافته ای روی دروازه ها شکل نگرفت تا همچنان تک گل مهدی پور تا دقیقه ۶۸ دوام داشته باشد.

در دقیقه ی ۷۳ دفاع زردپوش اصفهانی در محوطه ی جریمه مرتکب خطا روی استوکس شد که داور این دیدار به علامت پنالتی در سوت خود دمید.

بهترین گلزن تراکتوری ها پشت ضربه پنالتی ایستاد و با ضربه ای فنی و دقیق توپ را به تور دروازه تیم میهمان دوخت تا پیروزی این تیم قطعی تر شود.

استوکس با این گل، ۱۰گله شد و دوباره به صدر جدول گلزنان صعود کرد.

پس از ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم در حالی زمین مسابقه را ترک کردند که قلعه نویی و شاگردانش سه امتیاز حساس و تفاضل گل عالی شان را از دست رفته می دیدند و شاگردان لیکنز با خوشحالی و کسب هر سه امتیاز، دوباره خود را به جمع مدعیان قهرمانی رساندند تا هفته های آتی با هیجان فزاینده ای دنبال شود.

سپاهان ۳۷ امتیازی همچنان رده دومی ماند تا بیش از پیش جایگاه خود را در خطر ببیند .

تراکتور با این برد ۳۷ امتیازی شد و همچنان در جایگاه پنجم قرار گرفت با این تفاوت که به یک امتیازی صدرنشین رسید!

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.