جام حذفی فوتبال کشور

تراکتور میزبان خواهد بود؟

توسطسردبیر

آذر 6 1398

شاگردان مصطفی دنیزلی در مرحله یک چهارم نهایی به احتمال قوی بازی خود را در تبریز برگزار خواهند کرد.

بخت بلند تراکتور برای میزبانی/ سد نفتی مقابل تی‌تی‌ها!

به گزارش آیرال خبر، تیم فوتبال تراکتور که از مدعیان قهرمانی جام حذفی قلمداد می‌شود، روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها به سختی از سد میزبانش نود ارومیه عبور و به جمع 8 تیم برتر صعود کرد.

علاوه بر تراکتور، تیم‌های سپاهان اصفهان، استقلال تهران، پرسپولیس تهران، نفت مسجدسلیمان، شاهین شهرداری بوشهر، مس کرمان و شهرداری ماهشهر نیز در مرحله یک چهارم نهایی حضور دارند.

طبق اعلام غیررسمی از سوی مسئولان سازمان لیگ، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بعد از برگزاری دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر انجام خواهد شد.

با توجه به اینکه تیم تراکتور در دو مرحله قبلی بازی‌های خود را در بیرون از خانه برگزار کرده، به احتمال بسیار زیاد این تیم در مرحله یک چهارم نهایی میزبان خواهد بود.

تنها احتمالی که می‌تواند تراکتور و هوادارانش را از میزبانی در این مرحله باز دارد، رویارویی با تیم نفت مسجدسلیمان است.

این تیم جنوبی نیز دو مسابقه قبلی خود را در زمین حریفان برگزار کرده و اگر در قرعه‌کشی دو تیم با یکدیگر برخورد کنند، در این صورت میزبان این بازی با قرعه مشخص خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید نتیجه قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی چه خواهد شد و شاگردان مصطفی دنیزلی با کدام تیم در این مرحله روبه‌رو می‌شوند؟

ناگفته نماند، تراکتور تنها افتخار خود در فوتبال کشور را با قهرمانی در جام حذفی کسب کرده و امیدوار است در سال جاری این عنوان را تکرار کرده و با فتح لیگ برتر، دو جام را از آنِ خود نماید.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.