طرح زوج یا فرد

تردد خودروهای حمل و نقل عمومی بار زیر سه و نیم تن دارای پروانه فعالیت معتبر از سازمان حمل و نقل بار شهرداری تبریز در محدوده طرح زوج یا فرد بلامانع است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، طرح زوج یا فرد خودروها در هسته مرکزی شهر طبق مصوبه شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان از دو روز دیگر در تبریز اجرایی می شود و خودروهایی که در روز غیر مجاز پلاک خود وارد محدوده این طرح شوند، توسط پلیس اعمال قانون می شوند.

فاضل نادری مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درونشهری و حومه شهرداری کلانشهر تبریز اما در خصوص وضعیت خودروهای باری در طرح زوج یا فرد خودروها، گفت: برابر هماهنگی بعمل آمده با استانداری، فرمانداری و پلیس راهور، خودروهای حمل و نقل عمومی بار زیر سه و نیم تن که دارای پروانه فعالیت معتبر از سازمان حمل و نقل بار شهرداری تبریز هستند و در سامانه مدیریت مرکزی حمل و نقل درونشهری و حومه (utcms.ir) ثبت نام کرده اند، می توانند هر روز در محدوده زوج یا فرد تردد کنند.

وی ادامه داد: در این طرح که از ۱۵ مهر اجرا می شود و خودروهای متخلف اعمال قانون می شوند، تردد هر روزه خودروهای باری زیر سه و نیم تن همانند خودرو های حمل و نقل عمومی  بلامانع است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.