آیرال خبر- با برگزاری انتخابات در مرکز نوآوری دانشگاه تبریز ترکیب اولین هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی آذربایجان شرقی مشخص شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی انجمن بازاریابی آذربایجان شرقی، محمد فاریابی رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه آذربایجان شرقی در ابتدای اولین جلسه رسمی مجمع هیات موسسین این انجمن ضمن تقدیر از برگزاری بسیار پرشور مراسم افتتاحیه در تالار وحدت تبریز گفت: برگزاری موفق این مراسم به نوعی در سطح کشور زبانزد فعالان بازاریابی کشور شده است که خوشبختانه نوید آغازی موفق را داد.

وی ادامه داد: اعضای هیات موسس انجمن بازاریابی آذربایجان شرقی بر اساس برررسی های انجمن شده از بین اساتید دانشگاه، فعالان کسب و کارهای بازاریابی، فعالان رسانه ای همچنین مدیران اجرایی علاقه مند به حوزه بازاریابی انتخاب شدند.

فاریابی در ادامه به برخی از کمیته های زیر مجموعه این انجمن اشاره و ابراز امیدواری کرد با انتخاب و فعال شدن هیات مدیره شاهد تقسیم بندی اعضا و بهره مندی از توان اعضا برای فعال شدن این کمیته ها باشیم.

در ابتدای این جلسه به پیشنهاد محمد فاریابی رئیس انجمن علمی بازاریابی آذربایجان شرقی و با موافقت اعضا ، مرتضی مختاری به عنوان دبیر انجمن بازاریابی آذربایجان شرقی منصوب شد.

این گزارش می افزاید؛ در ادامه این نشست انتخابات اولین هیات مدیره انجمن بازاریابی آذربایجان شرقی با حضور ۳۵ نفر ار اعضای هیات موسس در محل مرکز نوآوری دانشگاه تبریز برگزار شد.

بر اساس شمارش آرا نتیجه انتخابات از ۳۵ رای ماخوذه به شرح زیر شد:

اعضای هیات مدیره اصلی :

۱- امیر کریم زاد شریفی ۳۰ رای

۲- محمد زرگری صمد نژاد ۲۶ رای

۳- صمد عالی ۲۴ رای

۴- منصور برادران ۲۳ رای

۵- علیرضا غضنفری ۲۲ رای

۶- سید هادی اسلامیان ۱۸ رای

۷- رعنا لطیفی ۱۷ رای

۸- حسن قره بیگلو ۱۷ رای

۹- سعید هاشمی خیابانی ۱۵ رای

اعضای علی البدل:

۱- حسین بوداقی ۱۲ رای

۲- آیدین نامدار ۱۲ رای

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.