هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا 2018
دوشنبه 14/12/96
ساعت 18:30
ورزشگاه محمد بن زائد
الجزیره امارات صفر تراکتورسازی صفر
داور: کیم دانگ جین
کمک ها: یون کاوان جیول، کی یانگا

به گزارش “آیرال خبر”، “الجزیره امارات” یا همان “عنکبوت ها”ی فوتبال آسیا را بدون تردید باید خوش یمن ترین و امتیازده ترین تیم آسیایی فوتبال در مقابل تراکتورسازی ایران دانست، تیمی که در مجموع 5 تقابل و رویارویی حساس آسیایی اش با تراکتور طی ادوار مختلف لیگ قهرمانان آسیا 3 بار تسلیم نماینده فوتبال تبریز شده يک تساوى به دست آورده و تنها یک بار موفق به غلبه بر تراکتور شده است.

در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، تراکتورسازی تبریز پس از دو باخت متوالی برابر تیم های ” الاهلی عربسان ” و ” الغرافه قطر “، سرانجام نخستين امتياز خود را در ليگ قهرمانان آسيا در برابر الجزيره دشت کرد تا در عين شايستگى براى پيروزى و با وجود هدر دادن موقعيت هاى خوب گلزنى، به تساوى بدون گل برابر حريف اماراتى رضايت دهد.

تراکتور “ساغلام” که علی رغم ارایه بازی های قابل قبول در دو دیدار قبلی لیگ قهرمانان آسیا، بازنده بدشانس هر دو دیدار قبلى لقب گرفته بود، در بازى با الجزيره برای فرار از حذف و وداع زودهنگام از این رقابت ها ناگزیر از پیروزی برابر پرتکرارترین حریف این سال های خود در لیگ قهرمانان آسیا بود.

نماینده شایسته و پرهوادار فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در بازی امروز (دوشنبه)، توانستند با ارایه یک بازی سراسر تهاجمی و تقريبا مالکانه، بارها و بارها تا فروپاشى دروازه متزلزل الجزیره امارات پيش رفت و اگر مهاجمان اين تيم دقت بيشترى در نواختن ضربات نهايي به خرج مى دادند چه بسا برنده ميدان بودند.

کسب نخستين امتياز آسیایی، آن هم در دیداری خارج از خانه که برای تراکتورسازی از نان شب هم واجب تر بود، می تواند تا حدودی مرهمی بر زخم های این تیم باشد، این درحالی است که با توجه به باقی ماندن سه بازی از مرحله گروهی برای تراکتورسازان، فرصت کافی برای کسب امتیازات کامل و لازم برای صعود به مرحله دوم همچنان باقی است و با توجه به نمایش خوب شاگردان ساغلام در رقابت های آسیایی، این تیم می تواند با کسب پیروزی دیگر برابر همین الجزیره امارات در بازی برگشت که هفته آینده در تبریز برگزار خواهد شد، بازگشتی امیدبخش به جدول رده بندی داشتنه باشد.

نکته جالب برای تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا این است که این تیم پرهوادار با الجزیره امارات، به “جزیره خوشبختی” رسیده است و الجزیره مى تواند مثل ادوار قبلی، احیاگر سرخ های شمالغرب در لیگ قهرمانان باشد و امتیاز کامل بازی برگشت با حریف اماراتی، می تواند سکوی پرتاب تراکتور به دور بعدی رقابت ها باشد، اتفاقی که با توجه به نمايش قابل قبول تراکتورى ها در بازی رفت و میزبانی تراکتورسازی در تبریز در هفته آینده، دور از دسترس نيست.
گفتنی است که دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و الجزیره امارات بدون گل به پایان رسید و دیدار برگشت در تاریخ 22 اسفندماه در تبریز برگزار خواهد شد.
احد نقش شور

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.