حیدر جعفری

آیرال خبر- کسب یک امتیاز از زمین تیم پرمهره بادران تهران ارزشی هم اندازه با پیروزی برای تیم فوتبال شهرداری تبریز داشت.

حبه گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حیدر جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز پس از تساوی بیرون از خانه تیمش برابر تیم بادران تهران در گفتگو با شهریار با اعلام مطلب فوق، گفت: گرفتن یک امتیاز در تهران مقابل تیم پرمهره بادران که یک مربی بسیار مجرب و توانمند همچون آقای فرهاد کاظمی دارد، کمتر از برد نیست. به بازیکنان شایسته و پرتلاش تیمم که تحت هر شرایطی در زمین مسابقه پرتلاش ظاهر می شوند و هرگز کم نمی گذارند، افتخار میکنم.

وی ادامه داد: همه تیم های لیگ یک برای تقویت تیمشان همت دارند اما تیم جوان و بومی شهرداری تبریز همچنان با مشکل مالی دست و پنجه نرم می کند و با این شرایط همه عوامل تیم منتظر حمایت های مسئولان هستند.

جعفری عنوان کرد: با شرایط فعلی، نمی توانیم برای آینده این تیم ریشه دار و جوان  دورنمائی متصور شویم. همه اعضای تیم در شرایط بسیار سخت برای حفظ آبرو و حفظ تنها سهمیه لیگ یکی تبریز تلاش می کنند و به واقع در یک مبارزه نابرابر با حریفان سنگ تمام می گذارند. من امیدوارم با حفظ سهمیه استان، سال بعد در مورد این تیم قدیمی و ریشه دار شهر فکری اساسی شود.

وی در ادامه با اشاره به قضاوت خوب داور دیدار تیمش برابر بادران تهران، گفت: من داوری به شجاعت و توانمندی آقای یاسر همرنگ ندیده بودم. با تمام شلوغ کاری ها و داد و فریادهای الکی نیمکت تیم بادران، داور مسابقه در یک صحنه تمارض کریم اسلامی بازیکن حریف را درست تشخیص داد و آن قدر به صحنه ها نزدیک بود که اسیر جوسازی ها و تحت فشار گذاشتن داور بازی نشد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز اظهار کرد: من از قضاوت عادلانه و بسیار دقیق آقای همرنگ در این مسابقه تشکر می کنم و آرزو دارم همه ما یاد بگیریم که داوران را تحت فشار قرار ندهیم.

با تساوی برابر تیم بادران تهران، تیم شهرداری تبریز ۲۴ امتیازی شد تا با یک بازی کمتر رده دوازدهم را از تیم نود ارومیه پس بگیرد. شاگردان حیدر جعفری در بیست و نهمین هفته از بازی های لیگ دسته یک فوتبال کشور، روز نهم فروردین ۹۸ از تیم فجرسپاسی شیراز میزبانی می کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.