تبریز

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از سرعت گرفتن اجرای پروژه های خیابان ۲۴متری فرشته، پل همسان، ایستگاه های BRT و مقبره الشعرا خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بابک شریفی گفت: تکمیل نواقص ضلع جنوبی پروژه مقبره الشعرا، اصلاح ایستگاه های BRT ، خیابان ۲۴ متری فرشته و پل همسان پل کابلی، باغ دو کمال، آماده سازی صنعتگران و آماده سازی خاوران از جمله پروژه های مهمی هستند که در سال جاری توسط سازمان عمران شهرداری تبریز آغاز به کار کرده اند و به عنوان جهش دوباره ای برای پروژه های عمرانی سازمان عمران  مطرح هستند.

وی ضمن تاکید بر اجرای سریع و دقیق عملیات ها گفت: به جهت اینکه پروژه مقبره الشعرا یک پروژه ملی ومهم محسوب می شود  با هماهنگی بیشتر و تلاش روز افزون می توان با سرعت خوبی به مرحله بهره برداری نزدیک شد.

وی همچنین در بازدید از پروژه پل همسان کابلی اعلام کرد: این پروژه به دلیل حساسیت و موقعیت ترافیکی آن لاجرم با کمترین مزاحمت ترافیکی اجرا می شود.

مدیر عامل سازمان عمران تبریز از روند تکمیل اصلاح زیر سازی و روسازی ایستگاه های BRT قطب و کلانتر کوچه هم بازید کرد و بر تسریع انجام این پروژه ها که به صورت همزمان و در جبهه های کاری مربوطه اجرا می شوند، تاکید کرد.

شریفی با اشاره به سایر پروژه های عمرانی از عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری فرشته و پروژه دوکمال بازدید کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.