نیروی انتظامی طی پیامی شهادت ۸ تن از مرزبانان غیور هنگ مرکزی چالدران آذربایجان غربی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم و فرمانده معزز کل قوا تبریک و تسلیت گفت.
آیرال خبر نیروی انتظامی طی پیامی شهادت ۸ تن از مرزبانان غیور هنگ مرکزی چالدران آذربایجان غربی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم و فرمانده معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) تبریک و تسلیت عرض نموده و برای خانواده های این عزیزان سرافراز طلب صبر کرده است.

در متن این پیام می خوانید:

امروز بار دیگر شاهد دلاورمردی ها و از جان گذشتگی های مرزبانان غیور و جان برکف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بودیم که در دفاع از میهن؛ جانبازی و سربازی را به حد اعلای خود رسانده و جان شیرین خویش را فدای امنیت و آرامش این خاک پاک کردند.

در آستانه اربعین حسینی، بار دیگر جوانان غیرتمند این مرز و بوم شور و شعور حسینی را معنایی دیگر کرده و در دفاع از کیان و ناموس ایران اسلامی که امنیت مثال زدنی آن همواره خاری در چشم دشمنان اسلام و مسلمین است، در مصاف با اشرار تروریست به فیض عظمای شهادت نائل شدند.

«ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد» این همان پیام پیر مراد مردم ایران و رهبر کبیر انقلاب اسلامی و باور غیور مردان نیروهای مسلح در کسوت نظامی و انتظامی است که همواره فریاد هیهات مناالذله امام مظلومشان را بر لب داشته و با خون خود آبروی سفاکان خون ریز جبهه استکبار و ایادی دست نشانده شان در منطقه را بر باد داده و چهره زشت و کریه شان را از پس نقاب و دستکش مخملی شان به جهانیان نشان داده است و اما بدخواهان ملت بزرگ و شهیدپرور ایران اسلامی بدانند که وعده خداوند حق است، آنجا که می فرماید:

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

کدخبر10002558
انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.