تاکید اعضای ستاد تنظیم بازار آذربایجان‌شرقی:

تشدید مقابله با برهم‌زنندگان نظم بازار در آذربایجان‌شرقی

توسطسردبیر

آذر 2 1398

تشدید مقابله با برهم‌زنندگان نظم بازار در آذربایجان‌شرقی

به گزارش آیرال خبر، اعضای ستاد تنظیم بازار آذربایجان‌شرقی در نشست امروز شنبه خود بر لزوم هم‌افزایی برای کنترل بازار از یک سو و برخورد جدی با متخلفان و برهم‌زنندگان نظم بازار از سوی دیگر تاکید کردند.

استاندار آذربایجان شرقی در نشست ستاد تنظیم بازار استان در عمارت استانداری با بیان اینکه احتکار و  گرانفروشی در شرایط فعلی مثل مواقع عادی نیست، از متولیان امر و نهادهای مسوول خواست در مواجهه با این مساله شدت عمل به خرج دهند.

محمدرضا پورمحمدی گفت: امروز گرانفروشان و محتکران در جبهه اغتشاشگرران قرار دارند و باید  به شدت با آنان برخورد شود؛ دشمن با سناریوی از پیش طراحی شده، به بهانه اصلاح قیمت بنزین، قصد آشوب و فرافکنی دارد.

وی افزود: آذربایجان و تبریز با عقلانیت و تدبیر نشان داد که  سر ایران است و از سر ایران نیز انتظار می رود که با آگاهی، شعور و تدبیر رفتار کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: سازمان ما روزانه ۵ گشت مشترک با سایر نهادهای مسوول در بازار دارد، ضمن اینکه ۴۵ گشت اختصاصی سازمان نیز به امر تنظیم بازار و مقابله با گرانفروشی مشغول هستند.

امین زاده افزود: از نظر موجودی کالاهای اساسی به هیچ وجه مشکلی نداریم.

یوزباشی، مدیرکل تعزیرات آذربایجان شرقی نیز اعلام کرد: ۷۹ اکیپ ما در روزهای اخیر ۳۰۵ مورد بازرسی انجام داده اند و برای ۶۳ واحد متخلف پرونده تشکیل شده است.

عطاپور، معاون بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی نیز گفت: مردم از وضعیت گوجه فرنگی در بازار گله داشتند که آن هم ربطی به اصلاح قیمت بنزین ندارد، بلکه ناشی از اتمام فصل برداشت این محصول در استان از یک سو و صادرات آن از سوی دیگر است.

بابک علیلو، دادستان انقلاب آذربایجان شرقی نیز با اشاره به تفاوت قیمت برخی کالاها در مراکز خرید، بر لزوم تشدید نظارت سازمان های مسوول بر این امر برای جلب رضایت مردم تاکید کرد.

ابوالحسن زاده، مدیرعامل شرکت غله آذربایجان شرقی نیز اظهار کرد:  بنزین اختصاص یافته برای حمل و نقل ۳۰۰ لیتر در ماه و نیاز فعالان این عرصه بر اساس کارشناسی های انجام شده ۸۰۰ لیتر می باشد که ضرورت دارد ستاد تنظیم بازار استان به این موضوع عنایت داشته باشد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.