پارک ائل گولی در یک روز برفی

آیرال خبر- مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از تشکیل ستاد بحران در این سازمان خبر داد.

به گزارش آیرال خبر، علی مدبر در گفتگو با شهریار با اعلام این خبر اظهار داشت: فضای سبز نقش ویژه ای در مواقع بحرانی همچون بروز سیل، زلزله و دیگر بلایای طبیعی دارد چراکه مردم در این شرایط بحرانی در فضاهای سبز حضور پیدا می کنند.

وی گفت: برای پیشگیری از بروز خطرات در فضاهای سبز و پارکها در مواقع بحرانی باید برنامه ریزی کرده و آمادگی خود را برای این منظور حفظ کنیم.

مدبر ادامه داد: باتوجه به ضرورت تشکیل این ستاد و خلاهایی که احساس می شد تصمیم گرفته شد تا ستاد بحران در سازمان ایجاد شود. البته این ستاد در چارت مصوب نیست و  ما برای تشکیل آن برنامه ریزی کرده ایم.

مدبر با تاکید بر اینکه در مواقعی که شاهد برف سنگین هستیم باید در فضاهای سبز نیز نکات خاصی را رعایت کنیم، ادامه داد: با توجه به بارش شدید برف در روزهای اخیر و بروز مشکلاتی در فضاهای سبز شهر، ما جلسه تعیین ساختار ستاد مدیریت بحران را در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز بر اساس آیین نامه اجرایی ستاد بحران برگزار کرده ایم.

مدبر با اشاره به اینکه در حال برنامه ریزی برای رویکردهای ستاد بحران هستیم، گفت: ما برنامه اجرایی برای ستاد بحران خواهیم نوشت و وظایف خودمان و مناطق مختلف را در مواقع بحرانی و  برای جلوگیری از بروز خطرات بعداز بحران را مشخص خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز افزود: پارکها در مواقع بحرانی یکی از فضاهایی هستند که کاربرد ثانویه دارند و باید برای مواقع بحران در این شرایط آمادگی داشته باشیم و ملزومات آن را رعایت کنیم. ما برای هر کدام از شرایط بحرانی اعم از زلزله، سیل و برف سنگین برنامه مختص خود را طرح ریزی خواهیم کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.