آیرا ل خبر،پیکر نماینده منتخب مراغه ساعت پیش از ظهر امروز با حضور اقشار مردم همیشه در صحنه از مقابل مسجد شهدا تا میدان مصلی تشییع شد.

مردم شهیدپرور مراغه پس از اقامه نماز بر پیکر وی به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی وی را در گلشن زهرای مراغه به خاک سپردند.

به دلیل حضور گسترده مردم مراسم تشییع منتخب مردم مراغه چندین ساعت طول کشید.

در مراسم تشییع منتخب مردم مراغه و عجب‌شیر پورمحمدی امام جمعه مراغه و عضو خبرگان رهبری، فرماندار ویژه مراغه و معاون استاندار آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضا بیگی استاندار سابق آذربایجان شرقی و منتخب مردم تبریز در مجلس دهم، منتخب مردم ملکان در مجلس، صادق نجفی شهردار تبریز، تیمسار اسدی‌فر فرمانده پدافند شمال غرب کشور و مسئولان و روحانیون حضور داشتند.

به گزارش فارس مرحوم محمدعلی حسین‌زاده منتخب مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس دهم، صبح شنبه در حال عزیمت به سمت تهران برای شرکت در همایش فرآیند قانونگذاری – الزامات و راهکارها بود که در اثر حادثه رانندگی در بزرگراه زنجان – قزوین جان خود را از دست داد.

امام جمعه و فرماندار مراغه به مناسبت درگذشت ناگهانی محمدعلی حسین‌زاده، منتخب مردم مراغه و عجب شیر در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای امروز (دوشنبه) را عزای عمومی در این شهرستان اعلام کردند.

مراسم ترحیم نماینده منتخب مراغه عصر امروز از ساعت 16 تا 19 در مسجد جامع شهر مراغه برگزار می‌شود.

محمدعلی حسین‌زاده 39 ساله دارای مدرک تحصیلی دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران، در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مراغه، عجب‌ شیر، سراجو و قلعه‌ چای از 90 هزار و 548 رای ماخوذه صحیح، 50 هزار و 980 رای کسب و به مجلس راه یافته بود.

شهرستان‌های مراغه و عجب‌شیر با حدود 340 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌شرقی واقع و به عنوان یک حوزه انتخابی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است./فارس

سیاسی اجتمتعی 95/2/20

کدخبر110756

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.