آیرال خبر،تظاهرات مردم ولایتمدار استان آذربایجان شرقی در محکومیت و اعتراض به اعدام رهبر برجستۀ شیعیان عربستان آیت الله شیخ نمر به دست ناپاک رژیم منفور آل سعود ، پس از اقامۀ نماز جمعۀ این هفته (18دی ماه) در سراسر استان برگزار می شود.
به گزارش آیرال خبر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای، از عموم اقشار مختلف مردم استان آذربایجان شرقی دعوت کرد تا در این تظاهرات اعتراضی شرکت گسترده نمایند. متن این اطلاعیه بشرح زیر است:
اطلاعیه
تظاهرات مردم ولایتمدار استان آذربایجان شرقی در محکومیت و اعتراض به اعدام رهبر برجستۀ شیعیان عربستان آیت الله شیخ نمر به دست ناپاک رژیم منفور آل سعود ، پس از اقامۀ نماز جمعۀ این هفته (18دی ماه) در سراسر استان برگزار می شود.
رژیم مستبد آل سعود در اقدامی تلافی جویانه و مغرضانه و فرار از ناکامی های متعدد حکومت متزلزل و دست نشاندۀ خود در داخل ( به ویژه در امر برگزاری مناسک حج و فاجعه های متعدد مسجد الحرام و منا ) و خوش خدمتی به اربابان خود یعنی امریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و مقابله با امواج بیداری اسلامی در عراق، سوریه، یمن، بحرین، و سایر بلاد اسلامی و سرپوش نهادن برروی شکست های پی در پی و متفتضحانۀ ارتش خود از جبهۀ مقاومت اسلامی در منطقه به ویژه در یمن و سوریه، دست به اقدام هولناک و ضد بشری اعدام عالمی متقی و مظلوم زده تا بتواند با ایجاد اختلاف بین صفوف مسلمین و فرق اسلامی ، از ناکامی های خود فرار کرده و برای حکومت شاهزادگان مستبد و مست و نابخرد خود وجاهتی درست کند .
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، ضمن محکومیت مجدد اعدام ددمنشانۀ شیخ شهید عربستان ( آیت الله شیخ نمر باقر النمر ) به دستان تا مرفق غرق در خون رژیم کودک کش آل سعود، از کلیه اقشار مختلف مردم شهیدپرور و سلحشور استان و گروه ها و تشکل های مختلف مردمی جهت شرکت گسترده در این تظاهرات اعتراضی دعوت می نماید؛ تا با حضور انقلابی خود در این تظاهرات، خشم و نفرت و انزجار خود را از آل سعود منفور و منحوس و اربابان سفاکش اعلام کرده و شعارهای “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسراییل” و ” مرگ بر آل سعود ” را فریاد زنند .
تظاهرات مردم شهیدپرور تبریز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه 18دی ماه، از سه راهی مصلی اعظم حضرت امام خمینی(ره) به طرف میدان ساعت برگزار خواهد شد.

سیاسی 94/10/16

کدخبر110442

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.