شهردار 2.jpg

شهردار تبریز گفت: بسیاری از مشکلات شهری با تعامل بین نهادهای مختلف قابل حل است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر در دیدار با رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور باعث می شود تا اهمیت همکاری و تعامل در شهر بیش از گذشته اهمیت پیدا کند، اظهار داشت: بسیاری از مشکلات موجود کشور با همکاری و تعامل بین نهادها و سازمان های مختلف با یکدیگر قابل حل است.

او افزود: در شهرداری تبریز اصل را بر حل مشکلات گذاشتیم و به اینکه کارها وظیفه چه کسی است توجه نمی کنیم، چرا که تنها می خواهیم مشکلات حل شود.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه خوشبختانه در تبریز ترافیک مستمر نداریم، اظهار داشت: مشکل اصلی ترافیک تبریز در محدوده مرکزی شهر است که راهکاری به جز فرهنگ سازی و گسترش فرهنگ پیاده روی در شهر وجود ندارد.

ایرج شهین باهر در بخش دیگری از سخنانش احداث تقاطع های غیر همسطح و اتمام مسیرگشایی ها را اقدامی موثر در جهت جلوگیری از ترافیک در سطح شهر دانست و گفت: تلاش می کنیم پروژه های نیمه تمام از جمله خط یک مترو را به پایان ببریم تا در سال های آینده شاهد بوجود آمدن ترافیک در شهر نباشیم.

او با تاکید مجدد در خصوص توسعه فرهنگ پیاده روی در سطح شهر خاطرنشان کرد: با همکاری پلیس راهور استان می توانیم این فرهنگ را توسعه دهیم و شاهد کاهش استفاده از خودرو شخصی در شهر باشیم.

شهردار تبریز تصریح کرد: تاکنون در خصوص اصلاح فرهنگ رفتاری در کشور اقدامی صورت نگرفته و این کار مهمی است که باید در این دوره انجام شود.

در این دیدار جمعی از مدیران شهرداری مرتبط با حوزه حمل و نقل و علی آجودان زاده عضو شورای شهر تبریز حضور داشتند.

سرهنگ یونس منفرد چندی پیش به عنوان رئیس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.