مهاجم اسکاتلندی با ارسال نامه رسمی استراحت پزشکی یک ماهه به باشگاه تراکتورسازی عملا پرونده بازگشت خود به ایران را بست.

به گزارش آیرال خبر، همان طور که چند روز پیش نوشته بودیم لی هری اروین مهاجم اسکاتلندی که به تعویض طلایی در تراکتورسازی تبدیل شده بود، با ارسال نامه ای به این باشگاه با پیش کشیدن  مشکلاتی از قبیل بیماری روحی و افسردگی از عدم بازگشت خود به ایران خبر داد تا به این ترتیب دردسرهایی که از روزها قبل با بی انضباطی در عدم بازگشت از مرخصی راه انداخته بود را وارد فاز تازه ای کند.


اروین که با ورودش به عنوان بازیکن تعویضی ورق بازی آخر تراکتوری ها مقابل ذوب آهن را در حضور ۷۰ هزار تماشاگر تبریزی برگرداند تا هت تریک او باعث شود همه نگاه ها به این بازیکن معطوف شود وقتی به زادگاهش بازگشت درست مثل استوکس از بازگشت به موقع خودداری کرد. طولانی شدن این تاخیر در نهایت به جایی رسید که باشگاه وقتی او را تهدید به شکایت کرد با نامه رسمی پزشک معالج این بازیکن روبرو شد.


در این نامه رسمی پزشک اسکاتلندی یک ماه استراحت مطلق و دور بودن از محیط های ورزشی و فوتبالی را برای لی هری اروین تجویز کرده است. بنا به ادعای پزشک اسکاتلندی اروین در تبریز و تراکتورسازی دچار دپرشن حاد شده و نیاز به استراحت مطلق دارد. این استراحت پزشکی رسمی در حالی به ایران و تبریز رسید که گفته می شود مدیربرنامه اسکاتلندی به منظور داشتن مدرک محکمه پسند برای دفاع از موکل خود در صورت شکایت تراکتورسازی به فیفا مقدمات صدور آن را فراهم و به تبریز ارسال کرده است.


با ارسال این نامه رسمی عملا دست مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای پیگیری ماجرای بازگرداندن مهاجم اسکاتلندی حداقل تا یک ماه آینده بسته شد. برهه ای از زمان که توام می شود با پنجره نقل و انتقالات زمستانی ژانویه فوتبال اروپا و ایران تا همین حربه به مدیربرنامه اسکاتلندی این فرصت را بدهد تا با فسخ قرارداد این بازیکن به دنبال فراهم کردن زمینه ای جدید برای ادامه فوتبال موکلش باشد.


لیگ برتر فوتبال ایران که به جز ساموئل دو ملیتی تجربه استفاده از بازیکنان بریتانیایی را هرگز در کارنامه اش نداشت امسال با حضور سه نفر از این شبه جزیره روبرو شد که دو تن از آنها در تراکتورسازی فوق العاده کار کرد

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.