تبریز

شهردار منطقه ۱ تبریز گفت: تعیین ردیف جداگانه در بودجه جهت ساماندهی مناطق کم برخوردار در حوزه‌های توانمندسازی و پیش‌بینی برخی طرح‌های ضروری در بودجه و تحقق آنها باعث توزیع عادلانه امکانات شهری می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رضا پاک نهاد در جلسه بررسی بودجه عمرانی منطقه که با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و مدیر کل دفتر برنامه و بودجه شهرداری تبریز برگزار شد به اهمیت پیوست شفاف بودجه‌های عمرانی جهت تسریع در اجرای پروژه ها و عدم وجود ابهامات و رفع آنها اشاره کرد.

 پاک نهاد اعلام داشت: منطقه ۱ دارای پتانسیل های بالایی جهت اجرای پروژه های عمرانی که در بودجه پیش شده است می باشد و هم اکنون نیز بسیاری از این پروژه ها با پیشرفت قابل توجهی در حال انجام است و با اهتمام جدی جهت به ثمر رساندن آنها تلاش می نمائیم.

وی گفت: در برخی موارد ضمن بررسی بودجه متوجه خلاء هایی می گردیم که اگر فرمت بودجه‌های عمرانی با پیوست شفاف ارائه می شد سریعتر می توانستیم قطار اجرای پروژه‌ها را به جلو برانیم و از این موانع عبور کنیم.

پاک نهاد افزود: تعیین ردیف جداگانه در بودجه جهت ساماندهی مناطق کم برخوردار در حوزه‌های توانمندسازی و پیش‌بینی برخی طرح‌های ضروری در بودجه و تحقق آنها به منظور استمرار روند توسعه شهری می تواند به هدفگذاری های شورا و شهرداری مبنی بر توزیع عادلانه امکانات شهری و رضایتمندی بیش از پیش شهروندان نزدیکتر و نتایج حاصل مثبت تر شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.