آیرال خبر،فرمانده سپاه عاشورا تغییر ماهیت نظام را از مهم‌ترین اهداف دشمن عنوان کرد و گفت: در اوضاع فعلی با وحدت، تدبیر، آگاهی و شجاعت می‌توان انتخابات را مظهر و تجلی حماسه‌ای بزرگ قرار داد.

به گزارش آیرال خبر، غلام عسکر کریمیان در نشست بصیرت و روشنگری بسیجیان و کارکنان سپاه مرند اظهار داشت: پشتوانه اصلی و قوی این نظام، ملت با عزتی است که همیشه وفاداری خود را به نظام و ولایت نشان داده و ثابت کردند.

وی در ادامه به شکست‌های دشمنان نظام در طول تاریخ اشاره و بیان کرد: هر گاه نظام سلطه خواسته تحرکاتی از خود چه در عرصه جنگ سخت و چه در عرصه جنگ نرم، نشان دهد مردم به تبعیت از ولایت در عرصه‌های مختلف حاضر شده و توطئه دشمنان را نقش برآب ساخته است.

کریمیان به مسئله مهم و حیاتی انتخابات اشاره و اظهار داشت: حضور حداکثری، حفاظت و تامین امنیت حوزه‌های انتخابیه و انتخاب اصلح، مواردی هستند که مهم بوده و هرکس نسبت به وظیفه و مسئولیت مربوطه باید به نحو احسن در اجرا و تحقق قانون و منویات رهبر فرزانه انقلاب تلاش مضاعف کند.

وی تاکید کرد: پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف و قدرت بازدارندگی آن در منطقه و جهان زبانزد بوده و از آثار و فواید انقلاب اسلامی به شمار می‌آید.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه در اوضاع فعلی با وحدت، تدبیر، آگاهی و شجاعت می‌توان انتخابات را مظهر و تجلی حماسه‌ای بزرگ قرار داد تاکید کرد: دشمن به خودش برگردد و همه ما با حماسه و حضور و شرکت در انتخابات، پاسدار و رهرو صادقی برای امام و شهدا باشیم.

سیاسی 94/12/3

کدخبر110626

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.