آیرال خبر ،مهندس پورمهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجانشرقی در مراسم بهره برداری از 4 پروژه شهرداری منطقه دو تبریز ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی همه جانبه دکتر جبارزاده استاندار آذربایجانشرقی و مجموعه مدیران استانداری از تلاش و فعالیت های دکتر نجفی شهردار ریسک پذیر تبریز و مجموعه مدیران شهری که با توجه به توطئه و هجمه های دشمنان در اجرای پروژه های متعدد شهری همواره در تلاشند، گفت: شهرداری منطقه دو تبریز در کنار سایر فعالیت های تعریف شده خود، با اجرای پروژه های فرهنگی ورزشی همچون احداث فرهنگسرا و سالن چند منظوره ورزشی شهید یاغچیان فعالیت مضاعفی از خود ارائه نموده است که جای تقدیر دارد.

 

به گزارش آیرال خبر ، مهندس پورمهدی به ثمر رسیدن 4 پروژه عمرانی شهرداری منطقه دو را نمونه بارز سال همدلی و همزبانی دانسته و افزود: احداث پارکینگ مکانیزه در جوار ساختمان اداری شهرداری منطقه دو در مساحت 290 مترمربع با گنجایش پارک 96 خودرو نشانگر استفاده از یک تکنولوژی مدرن می باشد که سعی خواهیم کرد این تکنولوژی مدرن را در سایر نقاط شهر تبریز بکار ببندیم. ی به ثمر رسیدن این پروژه را به شهردار و مجموعه تلاشگران شهرداری تبریک گفت.

معاون عمرانی استاندار آذربایجانشرقی در بخش دیگری از سخنان خود با عنوان اینکه استان ما از استان های شاداب، پویا و زنده ای است که در سایه تلاش مدیران شهری زیباتر از پیش شده است تصریح کرد: احداث فرهنگسرا و سالن چند منظوره ورزشی شهید یاغچیان در شادابی و پویایی جوانان بسیار موثر خواهد بود.

مهندس پورمهدی در ادامه از تلاش های دکتر عباس عادلی شهیر شهردار منطقه دو و از تمامی مجموعه همکاران وی تقدیر ویژه ای بعمل آورد.

اجتماعی94/7/25

کدخبر110172

خبرنگار145

انتهای پیام /

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.