مراسم بزرگداشت روز آتش نشان

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تلاش های سازمان آتش نشانی در حوزه پیشگیری و آمادگی را قابل تقدیر عنوان کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، شهرام دبیری با اعلام این مطلب در مراسم روز بزرگداشت آتش نشان که ظهر امروز در محوطه ایستگاه آتش نشانی شهدای ولیعصر برگزار شد؛ اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی با تلاش های شبانه روزی خود ایثاگرانه در خدمت جامعه هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز افزود: نجات جان یک نفر نجات جامعه است و به نظر من آتش نشانی نیز شغلی الهی است چراکه بارها دیده شده آتش نشانان جان خود را در حین انجام وظیفه از دست می دهند.

دبیری با بیان اینکه هیچ چیز بالاتر از ایمنی جامعه نیست، تصریح کرد: سازمان آتش نشانی در زمینه آموزش و بالا بردن ایمنی در جامعه تلاش های قابل تقدیری انجام می دهد که برای نمونه آموزش دانش آموزان مدارس به منظور پیشگیری از آتش سوزی های بزرگ از جمله کارهای ارزشمند این سازمان است.

رئیس شورای شهر تبریز ادامه داد: نیروهای آتش نشانی تبریز با مانورهایی که انجام داده اند در بالاترین سطح آمادگی ممکن قرار داشته و معمولا در زمان مطابق با استاندارهای جهانی در محل حادثه حاضر می شوند.

او در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر تبریز همواره در تلاش است تا پشتیبان آتش نشانان باشد تا آنان بتوانند در خدمت جامعه قرار گرفته و در اسرع وقت بهترین عملکرد را ارائه نمایند.

 دبیری در پایان پیشنهاد داد: باید تعدادی از نیروهای زبده  آتش نشانی با فراگیری آموزش های تخصصی تر، اشرافیت بیشتری به محدوده بازار تبریز داشته باشند تا در موارد خاص به نحو احسن بتوانند ماموریت خود را به سرانجام برسانند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.