آیر ال خبر ،بهمن نامور مطلق در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم معرفی تبریز به عنوان شهر جهانی بافت فرش گفت: تلاشهای صورت گرفته برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم  شایسته تقدیر است.

به گزارش  آیرال خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقیدر این جلسه که پیش از ظهر امروز با حضور معاون محترم صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، مدیر کل و معاونین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، برگزار شد، نامور مطلق در جریان فعالیتهای صورت گرفته در راستای برگزاری بهتر و پربار تر مراسم قرار گرفت.

بهمن نامور مطلق نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از برنامه ریزی ها و فعالیتهای صورت گرفته  در این راستا بر اهتمام جدی سازمان و اداره کل در برپایی باشکوه مراسم معرفی تبریز به عنوان یک شهر جهانی در حوزه بافت فرش تاکید کرد.

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ضمن تقدیر از حمایت های استاندار آذربایجان شرقی و زحمات تمامی ارگانها و سازمان های مرتبط و درگیر در این مراسم، اظهار امیدواری کرد تا مراسم معرفی تبریز در شان نام و قدمت این شهر تاریخی  و هنر اول آن برگزار شود.

گفتنی است مراسم معرفی تبریز به عنوان شهر جهانی بافت فرش با حضور مسئولین ارشد کشوری و استانی و هیئت رئیسه شورای جهانی صنایع دستی  فردا سه شنبه در دو بخش رو نمایی از حکم ثبت جهانی و معرفی تبریز به عنوان شهر جهانی بافت فرش برپا خواهد شد.

فرهنگی وهنری 1394/7/13

کدخبر110142

کدخبرنگار125

انتهای پیام/

 

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.