اسحقی

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: تمام توان خود را برای مرمت و احیای بافت تاریخی شهر متمرکز می کنیم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرداری منطقه ۸، با حضور معاون فنی و  عمرانی شهرداری تبریز، شهردار منطقه ۸ و معاونین و مدیران مربوطه برگزار شد.

محمدحسین اسحقی در این دیدار از شهرداری منطقه ۸ به عنوان ویترین شهر تبریز یاد کرده و عنوان داشت: شهرداری منطقه ۸ به دلیل واقع شدن در محدوده مرکزی و تاریخی شهر، علاوه بر شهروندان همه روزه میزبان گردشگران است که رسیدگی و ساماندهی به این منطقه باید اولویت شهرداری تبریز باشد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز بر مرمت و احیاء بافت تاریخی شهر در کنار ایجاد محورهای پیاده راهی تاکید و بیان کرد: باید تمام توان خود را برای مرمت و احیاء بافت تاریخی فرهنگی شهر متمرکز نموده و اکثر پروژه های شهری را در این منطقه اجرا نمائیم تا شاهد شکوفایی گردشگری منطقه و شهر باشیم.

اسحقی بر برنامه ریزی شهرداری تبریز برای پیاده محور نمودن برخی از معابر بافت تاریخی شهر تبریز اشاره کرد و گفت: طی یک سال گذشته با برنامه ریزی ها وکارشناسی های انجام یافته چندین محور گردشگری در سطح شهر شناسایی شده اند که اکثریت این محورها در منطقه ۸ واقع شده اند و ما بر آنیم این محورها را به کاربری غالب پیاده راهی تبدیل وضعیت کنیم.

در ادامه جلسه عبدالهی شهردار منطقه ۸ ضمن خیرمقدم خدمت معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز و هیأت همراه از شهرداری منطقه ۸ به عنوان یکی از حساس ترین و مهمترین مناطق شهری تبریز یاد کرده که روزانه پذیرای اکثریت شهروندان و گردشگران است.

عبدالهی به اقدامات انجام یافته منطقه در طی ماه های گذشته اشاره کرد و توضیحاتی در خصوص اجرای آنها ارائه نمود.

شایان ذکر است؛ در این جلسه علاوه برشهردار منطقه، معاونین و مدیران مربوطه گزارشاتی را در خصوص روند اجرایی پروژه های عمرانی بر اساس بودجه سال ۹۸ ارائه کردند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.